Reklama
Rozwiń
Reklama

Luksusowe marki kuszą milenialsów

Marketing przez lata wypracował skuteczne metody sprzedaży produktów. Najważniejsze stały się emocje. Młodzi konsumenci uodpornili się na ten przekaz. Znaczenia nabierają prostota, ekologia i wartości. W imię hasła: kupuj mniej, ale świadomie.

Aktualizacja: 12.11.2017 12:57 Publikacja: 11.11.2017 23:01

Milenials to nie jest klient, którego da się olśnić złotą suknią Versace, na blichtr nie da się złapać. A jeszcze w latach 90. marki takie jak Gucci, Saint Laurent, Dior oczarowywały młodych klientów luksusem. Dzisiaj to się skończyło. Ostatnia dekada naznaczona jest kryzysem ekonomicznym i niestabilnością. Dzisiejszy dwudziestoparolatek, główny cel luksusowych marek, to ktoś inny niż ten, na którego polowały kilkanaście lat temu. A gdy klient jest inny, zmieniły się też strategie. Czym innym jest też luksus.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Granice wolności słowa w erze algorytmów
Plus Minus
„Grupa krwi": Duch ludowej historii Polski
Plus Minus
„Mroczna strona”: Internetowy ściek
Plus Minus
„Football Manager 26”: Zmagania na boisku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama