Reklama

Własna armia trolli

Do walki trzeba szykować się z głową. Nie można przecież iść z łukiem na kościotrupa albo z mieczem na ducha. Próba podpalenia dzikiej bestii jest z kolei dobrym, choć czasochłonnym pomysłem – zanim stwór się zorientuje, że płonie, może spuścić człowiekowi niezły łomot. Na szczęście w „King's Bounty II" czasu na przygotowania nie brakuje. Walki toczą się w turach, co pozawala na staranne zaplanowanie kolejnych działań.

Publikacja: 03.09.2021 15:19

Własna armia trolli

Foto: materiały prasowe

Druga część zmieniła się w porównaniu z pierwszą, i to bardzo. Oryginalny „King's Bounty" ukazał się w 1990 r. i był klasyczną strategią fantasy, protoplastą słynnego „Heroes of Might & Magic". W 2008 r. doczekał się nowej edycji, dużo bardziej efektownej, jednak korzystającej z tych samych pomysłów. Z kolei „King's Bounty II" przypomina klasyczne produkcje role-playing. Fabuła i zadania poboczne mają większe znaczenie niż kiedyś, a na świat spogląda się zza pleców bohatera.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Plus Minus
Drony, polityka i chaos. Czy Polska potrafi mówić jednym głosem?
Plus Minus
Michał Szułdrzyński: Tajemnica technologicznego sznura Lenina rozwiązana
rozmowa
Włodzimierz Marciniak: Imperium Rosyjskie jest nie do odbudowania
Plus Minus
Męczennik Charlie Kirk
Plus Minus
Dorota Waśko-Czopnik: Od doktora Google’a do doktora AI
Reklama
Reklama