„Roll & Wall: Wspinaczka”. Jeden fałszywy rzut kostką

„Roll & Wall: Wspinaczka" to gra ucząca zarządzania ryzykiem i ponoszenia odpowiedzialności za błędne decyzje.

Publikacja: 08.02.2019 18:00

„Roll & Wall: Wspinaczka”. Jeden fałszywy rzut kostką

Foto: materiały prasowe

Ludzie uwielbiają się wspinać. Już małe dzieci pchają się na wysokie – przynajmniej dla nich – kanapy i próbują zdobywać szczyty szaf. W miarę dorastania wybierają drzewa, dachy lub kominy, a latem wyjeżdżają w Tatry. Na Mount Everest ustawia się już kolejka „śmiałków" liczących, że jakiś Szerpa pomoże im dotrzeć do celu. Oczywiście nie wszystkich stać na taką wyprawę. Ci, którzy nie mogą sobie pozwolić nawet na Kasprowy Wierch, szturmują miejskie ścianki wspinaczkowe i pobliskie skałki. I właśnie tę modę postanowił wykorzystać Wojciech Grajkowski, autor rodzinnej gry planszowej „Roll & Wall: Wspinaczka".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Plus Minus
„Ilustrownik. Przewodnik po sztuce malarskiej": Złoto na palecie, czerń na płótnie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Plus Minus
„Indiana Jones and the Great Circle”: Indiana Jones wiecznie młody
Plus Minus
„Lekcja gry na pianinie”: Duchy zmarłych przodków
Plus Minus
„Odwilż”: Handel ludźmi nad Odrą
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Plus Minus
Gość "Plusa Minusa" poleca. Artur Urbanowicz: Eksperyment się nie udał