Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.08.2019 18:44 Publikacja: 09.08.2019 17:00
Foto: materiały prasowe
Przykładem takiej gry jest „Keyforge". Tu celem rywalizacji jest zdobycie trzech kluczy. Wymaga to umiejętnego zagrywania posiadanych kart. Podzielono je na domy i podczas każdej tury można aktywować tylko jeden z nich, a następnie wykorzystać powiązane z nim karty. Każda z nich ma inne możliwości, co zmusza do stosowania niekiedy złożonych taktyk i stałego dopasowywania się do przeciwnika.
Jednak „Keyforge" jest tylko do pewnego stopnia przykładem wspomnianych na wstępie gier, gdyż w Polsce ukazały się dwa zestawy startowe – „Czas Wstąpienia" i „Zew Archontów" – oraz pojedyncze talie. W każdym zestawie znajdują się inne, losowo dobrane karty, których nie można wymienić ani odsprzedać.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Ich nazwiska nie trafiały na okładki płyt, ale to oni ukształtowali dzisiejszy show-biznes.
„Eksplodujące kotki. Gra planszowa” to gratka dla tych, którzy nie lubią współgraczy…
Chemia pomiędzy odtwórcami głównych ról utrzymuje film na powierzchni, także w momentach potencjalnej monotonii.
Czasem największy horror zaczyna się wtedy, gdy przestajemy okłamywać samych siebie.
Współczesne kino częściej szuka empatii niż konfrontacji, ale wciąż uważam, że ta druga może być bardzo skuteczna.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas