Aktualizacja: 25.09.2019 21:00 Publikacja: 25.09.2019 21:00
Foto: materiały prasowe
Jesteście jednym z największych startupów na świecie. Mimo że wartość firmy jest szacowana na ok. 38 mld dol., ciągle określacie się jako startup. Skąd taki sukces?
To proste. Konsekwentnie rozwijaliśmy produkt, który odpowiadał na potrzeby konsumentów, w naszym przypadku pełnoletnich palaczy. 70 proc. palaczy deklaruje, że chce rzucić nałóg, większości się nie udaje. Kiedy mają produkt alternatywę, są gotowi rozważyć jego użycie. Z takiego założenia wychodziliśmy. Po wielu latach badań stworzyliśmy, jak sądzę, taką prawdziwą alternatywę. Bardzo prostą w obsłudze dla użytkowników. Ważne jest też to, że kiedy startowaliśmy z naszymi pracami w 2005 roku, na rynku nie było jeszcze niczego podobnego.
Przedsiębiorcy technologiczni są bardzo dobrze wykształceni, ale nie mają wiedzy i umiejętności, by prowadzić st...
Musimy pozyskać finansowanie. A to jest łatwiejsze na rynku amerykańskim - mówi Konrad Zieliński, prezes Uhura B...
W momencie, kiedy startowaliśmy w Orle Innowacji, mieliśmy przechody na poziomie kilkuset tysięcy złotych. Teraz...
Jeszcze kilka lat temu w ogóle nie rozmawialiśmy o talentach, o tym, jak budować konkurencyjne zespoły, jak przy...
Nasze rozwiązania w znaczący sposób ograniczają straty żywności. W niektórych wypadkach o kilkanaście do kilkudz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas