Aktualizacja: 09.05.2021 14:33 Publikacja: 09.05.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
W ostatnim czasie głośno było o sprawie tzw. współpracy niewielkiej firmy sprowadzającej do Polski dodatki wnętrzarskie z odległych krańców świata z popularną influencerką, która w zamian za wybrane produkty zobowiązała się do promocji sklepu. Nie przypisując nikomu złej woli, nie wszystko poszło jak należy, bo wprawdzie wybrane rzeczy dotarły do odbiorcy, ale do umówionego działania z drugiej strony - już nie doszło.
Obserwujemy nieakceptowalną praktykę gminnych organów podatkowych, polegającą na zlecaniu podmiotom świadczącym...
Konstytucja i kodeks wyborczy przesądzają, że uchwała o stwierdzeniu ważności wyborów ma charakter deklaratoryjn...
W praktycznym wymiarze, choć wiemy o wadliwości Izby Kontroli Nadzwyczajnej i Spraw Publicznych, niestety jej is...
Zakwestionowanie przez TSUE jednego z przepisów prawa farmaceutycznego to nie tylko ważny krok dla właścicieli a...
Prokurator generalny ma pełną świadomość błędów proceduralnych i instytucjonalnych w SN, a jednak nie jest gotów...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas