Kto zgarnie tęczowe złotówki

Marketing czyni cuda. Potrafi wykreować nowe potrzeby, nowe produkty i nowe rynki. Zagospodarować każdą niszę. Byle tylko jak najgłębiej sięgnąć do kieszeni konsumenta. Takie są prawa rynku i nie ma się czemu dziwić. Dziś okazuje się, że dolar może być różowy, a złotówka – tęczowa. To pieniądze, które można zarobić na klientach ze społeczności LGBT.

Publikacja: 17.09.2018 21:00

Kto zgarnie tęczowe złotówki

Foto: Adobe Stock

Pieniądze nie są już po prostu pieniędzmi, niezależnie od tego, kto je wydaje. Można by sądzić, że klient przychodzi i kupuje, niezależnie od orientacji seksualnej. Bogaty gej kupuje drożej, podobnie zresztą jak bogaty niegej. Klient to klient.

Chce mieć superdrogi apartament z najmodniejszym adresem? Proszę bardzo. Luksusowy zegarek, luksusowy samochód, luksusowe wczasy? Do usług. Problem raczej w bogactwie wyboru niż w braku odpowiedniej oferty. Tymczasem, jak wynika z badań firmy Nielsen, aż 80 proc. klientów najchętniej wybierałoby produkty tych firm, które promują równouprawnienie i otwartość na różne środowiska.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Subskrybuj
gazeta
Opinie Ekonomiczne
Blackout, czyli co naprawdę się stało w Hiszpanii?
Opinie Ekonomiczne
Czy leci z nami pilot? Apel do premiera
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Pytam kandydatów na prezydenta: które ustawy podpiszecie? Czas na konkrety
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku