Reklama

Kto zgarnie tęczowe złotówki

Marketing czyni cuda. Potrafi wykreować nowe potrzeby, nowe produkty i nowe rynki. Zagospodarować każdą niszę. Byle tylko jak najgłębiej sięgnąć do kieszeni konsumenta. Takie są prawa rynku i nie ma się czemu dziwić. Dziś okazuje się, że dolar może być różowy, a złotówka – tęczowa. To pieniądze, które można zarobić na klientach ze społeczności LGBT.

Publikacja: 17.09.2018 21:00

Kto zgarnie tęczowe złotówki

Foto: Adobe Stock

Pieniądze nie są już po prostu pieniędzmi, niezależnie od tego, kto je wydaje. Można by sądzić, że klient przychodzi i kupuje, niezależnie od orientacji seksualnej. Bogaty gej kupuje drożej, podobnie zresztą jak bogaty niegej. Klient to klient.

Chce mieć superdrogi apartament z najmodniejszym adresem? Proszę bardzo. Luksusowy zegarek, luksusowy samochód, luksusowe wczasy? Do usług. Problem raczej w bogactwie wyboru niż w braku odpowiedniej oferty. Tymczasem, jak wynika z badań firmy Nielsen, aż 80 proc. klientów najchętniej wybierałoby produkty tych firm, które promują równouprawnienie i otwartość na różne środowiska.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Diabelski dylemat: większe zadłużenie, czy wyższe podatki. Populizm w Polsce ma się dobrze
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Sztuczna inteligencja jest jak śrubokręt
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: PiS wiele nie ugra na „aferze KPO”. Nie nadaje się na ośmiorniczki
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Polska bezbronna przed dronami. To kolejne ostrzeżenie
Opinie Ekonomiczne
Cezary Stypułkowski: 20 miliardów na stole. Co oznacza reorganizacja PZU i Pekao
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama