Reklama
Rozwiń
Reklama

Kto zgarnie tęczowe złotówki

Marketing czyni cuda. Potrafi wykreować nowe potrzeby, nowe produkty i nowe rynki. Zagospodarować każdą niszę. Byle tylko jak najgłębiej sięgnąć do kieszeni konsumenta. Takie są prawa rynku i nie ma się czemu dziwić. Dziś okazuje się, że dolar może być różowy, a złotówka – tęczowa. To pieniądze, które można zarobić na klientach ze społeczności LGBT.

Publikacja: 17.09.2018 21:00

Kto zgarnie tęczowe złotówki

Foto: Adobe Stock

Pieniądze nie są już po prostu pieniędzmi, niezależnie od tego, kto je wydaje. Można by sądzić, że klient przychodzi i kupuje, niezależnie od orientacji seksualnej. Bogaty gej kupuje drożej, podobnie zresztą jak bogaty niegej. Klient to klient.

Chce mieć superdrogi apartament z najmodniejszym adresem? Proszę bardzo. Luksusowy zegarek, luksusowy samochód, luksusowe wczasy? Do usług. Problem raczej w bogactwie wyboru niż w braku odpowiedniej oferty. Tymczasem, jak wynika z badań firmy Nielsen, aż 80 proc. klientów najchętniej wybierałoby produkty tych firm, które promują równouprawnienie i otwartość na różne środowiska.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama