Jesteśmy gotowi na każdy brexit

Nowy sprzęt będziemy oferować nie tylko w Polsce, ale i na wszystkich naszych rynkach. Z eksportu uzyskujemy 70 proc. przychodów – mówi Andrzej Sas, wiceprezes ds. sprzedaży w Amica Handel i Marketing.

Publikacja: 15.04.2019 21:00

Jesteśmy gotowi na każdy brexit

Foto: Fotorzepa, Wojciech Robakowski

Skąd pomysł żeby stworzyć linię nazwaną X-type? Przyszedł czas na odświeżenie waszych wyrobów?

Amica X-type to nazwa marketingowa. Kryje się pod nią zupełnie nowa linia produktów do zabudowy, wśród których na specjalną uwagę zasługuje zaprojektowany przez nas piekarnik. To nie tylko nowy wygląd, zmiana zewnętrzna, nowe zegary i funkcjonalności. To zupełnie nowa platforma, zmienione wnętrze. Tego typu wielkie inwestycje firma przeprowadza raz na kilka, kilkanaście lat. Robiąc tę zmianę, wprowadziliśmy wiele udoskonaleń, bazując na wieloletnich doświadczeniach, badaniach etnograficznych prowadzonych w domach klientów i oczywiście na wiedzy i umiejętnościach naszych inżynierów z działu R&D. Wprowadzając nową linię, myśleliśmy także o znacznym wzmocnieniu obecności w sektorze studiów mebli kuchennych. Z tego powodu debiutują w naszej ofercie nowe produkty, takie jak szuflady grzejne i chłodziarki do wina.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Z pustego i generał nie naleje
Opinie Ekonomiczne
Polscy emeryci wracają do pracy
Opinie Ekonomiczne
Żeby się chciało pracować, tak jak się nie chce
Opinie Ekonomiczne
Paweł Rożyński: Jak przekuć polskie innowacje na pieniądze
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Opinie Ekonomiczne
Dlaczego warto pomagać innym, czyli czego zabrakło w exposé ministra Sikorskiego
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne