Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.04.2019 21:00 Publikacja: 15.04.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Wojciech Robakowski
Skąd pomysł żeby stworzyć linię nazwaną X-type? Przyszedł czas na odświeżenie waszych wyrobów?
Amica X-type to nazwa marketingowa. Kryje się pod nią zupełnie nowa linia produktów do zabudowy, wśród których na specjalną uwagę zasługuje zaprojektowany przez nas piekarnik. To nie tylko nowy wygląd, zmiana zewnętrzna, nowe zegary i funkcjonalności. To zupełnie nowa platforma, zmienione wnętrze. Tego typu wielkie inwestycje firma przeprowadza raz na kilka, kilkanaście lat. Robiąc tę zmianę, wprowadziliśmy wiele udoskonaleń, bazując na wieloletnich doświadczeniach, badaniach etnograficznych prowadzonych w domach klientów i oczywiście na wiedzy i umiejętnościach naszych inżynierów z działu R&D. Wprowadzając nową linię, myśleliśmy także o znacznym wzmocnieniu obecności w sektorze studiów mebli kuchennych. Z tego powodu debiutują w naszej ofercie nowe produkty, takie jak szuflady grzejne i chłodziarki do wina.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Agenci AI przestają być narzędziami, a stają się naszymi współpracownikami. Wchodzą do zespołów, podejmują decyz...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Urzędy i samorządy przetestują skrócony czas pracy z pełnym wynagrodzeniem. Pilotażowy program Ministerstwa Rodz...
W niepewnych, pełnych zmienności czasach, gdy przedsiębiorcy i konsumenci wstrzymują się z inwestycjami, a nawet...
Wbrew temu co od lat wpajali Polakom politycy PiS i Zjednoczonej Prawicy, w budżecie nie ma pieniędzy na wszystk...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
System kaucyjny rozwija się w Polsce wolno, bo taka jest decyzja producentów napojów i sieci handlowych. Butelki...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas