Reklama

Paweł Koncewoj: Nie chcemy się ścigać z Adidasem czy Nike

Nasza marka już 60 proc. zamówień przyjmuje z zagranicy, ale chcielibyśmy więcej sprzedawać w kraju. Szyjemy oczywiście w Łodzi - mówi Paweł Koncewoj, pierwszy solista Polskiego Baletu Narodowego, który wraz z żoną Martą założył markę odzieżową SoFancy

Aktualizacja: 26.02.2020 15:35 Publikacja: 26.02.2020 14:36

Paweł Koncewoj: Nie chcemy się ścigać z Adidasem czy Nike

Foto: Paweł Koncewoj/ Facebook

Skąd pomysł aby małżeństwo tancerzy baletowych, którzy w zawodzie osiągnęli szczyt, otwierało akurat markę odzieżową?

Z wielu powodów, jak w przypadku wielu firm zaczęło się od naszych osobistych doświadczeń. Szukaliśmy na rynku odpowiednich produktów potrzebnych na treningi i był z tym kłopot, albo kosztowały bardzo dużo. Dlatego postanowiliśmy zacząć robić je sami, SoFancy powstała 1 grudnia 2015 r. Z drugiej strony oczywiście szukamy dla sieci nowej drogi i zajęcia na lata, gdy z baletu będziemy musieli zrezygnować. Firma rozwija się i chciałbym, aby za te kilka lat urosła na tyle, żeby była naszym głównym zajęciem oraz źródłem utrzymania. Oczywiście teraz nie poświęcamy SoFancy tyle czasu ile byśmy chcieli - próby, występy zajmują go dużo - ale dalej rośniemy.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Do dziecka trzeba dwojga
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Więcej mieszkań niż rodzin: to dobrze czy źle?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama