Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska to dla nas jeden z najbardziej interesujących rynków

Byliśmy bardzo rozczarowani przegraną w konkursie na nowe kanały naziemnej telewizji, wciąż interesujemy się naziemną telewizją – mówi szef pionu międzynarodowego Scripps Networks Interactive, właściciela TVN Jim Samples.

Publikacja: 08.03.2016 21:00

Polska to dla nas jeden z najbardziej interesujących rynków

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Rz: Minął rok od ogłoszenia, że to SNI chce kupić TVN. Jak przebiegł cały proces wykupowania TVN: wszystko okazało się zgodne z oczekiwaniami czy po drodze czekały jakieś niespodzianki?

Jim Samples: Trudno mi uwierzyć, że to już rok. Naprawdę szybko minął ten czas. Był fascynujący nie tylko ze względu na to, ile dowiedziałem się o polskiej kulturze i historii – także cała branża przechodziła w tym czasie szybkie zmiany, nie tylko w Polsce, żeby nadążyć za zmianami zachowań widzów tradycyjnych kanałów, w tym tematycznych, a także rosnącą rolę naziemnej telewizji cyfrowej i projektów takich, jak Player.pl. Od samego początku podkreślaliśmy, że bardzo podobał nam się sposób, w jaki TVN jest skonstruowany. To firma działająco kompleksowo: produkuje własne treści, które potem sprzedaje poprzez różne kanały dystrybucji. Na świecie nie ma wielu takich firm mediowych. Spora część pracy w minionym roku to praca wkładana w zrozumienie, jak tu wszystko działa i jak w najlepszy możliwy sposób możemy pomóc rozwijać te plany.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Nie ma darmowych lunchów. Regulacji też
Opinie Ekonomiczne
Marcin Piasecki: Narodowa obronność na pół gwizdka
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Jesteśmy mistrzami świata. W prokrastynacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama