Reklama
Rozwiń
Reklama

Debata „Rzeczpospolitej": Jak skutecznie budować kompetencje przyszłości

O tym, dlaczego warto uczyć dzieci i młodzież programowania, czym ono jest, jak odpowiada na obecne i przyszłe potrzeby społeczne, w tym potrzeby rynku pracy – rozmawiali uczestnicy debaty „Rzeczpospolitej".

Publikacja: 09.06.2016 22:00

Przenoszenie kompetencyjnych wzorców epoki sprzed rewolucji cyfrowej nie ma dziś sensu, zgodzili się uczestnicy debaty „Jak skutecznie budować kompetencje przyszłości”

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Pełne motywacji i kreatywne. Uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą" pod patronatem Fundacji Orange chcieliby, aby takie właśnie było młode pokolenie, zanim trafi na rynek pracy.

Zgodzili się przy tym, że przenoszenie wzorców kompetencyjnych epoki sprzed rewolucji cyfrowej nie ma dziś sensu. Potrzebna jest rewolucja w edukacji przy zaangażowaniu wszystkich zainteresowanych stron: państwa, biznesu, nauczycieli i organizacji pozarządowych.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Promocja Świąteczna!

Wybierz roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Wojtyna: Rada Fiskalna – trzeba nadrobić stracony czas
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: List do Św. Mikołaja, który wierzy w wolny rynek
Opinie Ekonomiczne
Ptak-Iglewska: Rolnicy zwalczają Mercosur i narażają europejskie bezpieczeństwo
Opinie Ekonomiczne
Iwona Trusewicz: Pieniądze dla Ukrainy: zwyciężył strach i lobby rosyjskie
Opinie Ekonomiczne
Zielony wodór: lekcja z niemieckiego fiaska
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama