Aktualizacja: 22.06.2016 21:00 Publikacja: 22.06.2016 21:00
Foto: materiały prasowe
Rz: Jaką strategię powinna wybrać europejska nieduża linia lotnicza, z jednej strony naciskana przez niskokosztowe linie lotnicze, z drugaiej przez konkurencję linii tradycyjnych?
Pekka Vauramo: Najlepszym wyjściem jest skoncentrowanie się na tym, co jest naszą silną stroną i staranie się, by ją umocnić i to niezależnie od tego, co dzieje się na rynku. Jeśli będziemy mieli siatkę i produkt taki, który odpowiada pasażerom, zwiększymy naszą wartość. Właściciele zawsze lubią takie firmy. A z liniami niskokosztowymi konkurujemy siatką, bo większość naszych rejsów europejskich to połączenia tranzytowe z przesiadką do USA bądź do Azji. Linie tradycyjne oferują to samo co my: podróże z przesiadką.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Nadmiar regulacji i legislacji może znacząco wpłynąć na gospodarkę, zwiększając obciążenia dla firm i ograniczaj...
W cieniu wyborów prezydenckich i przed zapowiadaną przez premiera Donalda Tuska rekonstrukcją rządu, która ma po...
Spór o składkę zdrowotną od przedsiębiorców dał aktorom z różnych stron sceny politycznej szansę na wspaniałe wy...
Pierwszy zrobił to Jarosław Kaczyński, prezes PiS, potem prezydent Andrzej Duda. Dołączenie Adama Glapińskiego,...
Konsumenci nie musieliby czekać aż do maja 2025 r. na obniżkę ceny kredytu, gdyby nie falstart z cięciem stóp pr...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas