Aktualizacja: 07.07.2016 22:13 Publikacja: 07.07.2016 20:56
Anna Cieślak-Wróblewska
Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek
Zresztą nie wszyscy mają w ogóle takie ambicje. Większość mikroprzedsiębiorców jest nastawiona na przeżycie, a nie na rozwój. Na mapie polskiej przedsiębiorczości dominują handlowcy, budowlańcy i tzw. profesjonaliści. Mamy więc całe mnóstwo sklepików i saloników oraz wszelkiej maści specjalistów oferujących usługi jako jednoosobowe firmy. Wiele z nich żyje z dnia na dzień i wcale nie myśli o tym, by rosnąć w siłę i któregoś dnia stać się np. rozpoznawalną marką, chociażby na swoim lokalnym rynku.
Prezydent USA Donald Trump uderza w towary sprowadzane z Unii Europejskiej aż 50-procentową stawką celną. I to j...
Z formalnego punktu widzenia bezpośredni wpływ prezydenta RP na gospodarkę jest ograniczony i dlatego w kampanii...
Jeśli druga tura wyborów prezydenckich to plebiscyt nad rządem koalicji 15 października, to przystępuje ona do n...
Komisja Europejska przekazała 6 maja Rosji jasny komunikat: „dość”. Nigdy więcej nie pozwolimy, by Rosja wykorzy...
Podpisanie ośmiopunktowej deklaracji pana Mentzena to świetny sposób na to, by zostać prezydentem. W końcu różne...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas