Reklama

O czym marzy każdy polski przedsiębiorca

O większych zyskach – odpowie właściciel firmy na pytanie postawione w tytule. Tyle że nie każdemu to zwiększanie zysku udaje się na tyle, by awansować z przedsiębiorczej mikroligi do ligi małych, a potem średnich przedsiębiorstw.

Aktualizacja: 07.07.2016 22:13 Publikacja: 07.07.2016 20:56

Anna Cieślak-Wróblewska

Anna Cieślak-Wróblewska

Foto: Fotorzepa/Ryszard Waniek

Zresztą nie wszyscy mają w ogóle takie ambicje. Większość mikroprzedsiębiorców jest nastawiona na przeżycie, a nie na rozwój. Na mapie polskiej przedsiębiorczości dominują handlowcy, budowlańcy i tzw. profesjonaliści. Mamy więc całe mnóstwo sklepików i saloników oraz wszelkiej maści specjalistów oferujących usługi jako jednoosobowe firmy. Wiele z nich żyje z dnia na dzień i wcale nie myśli o tym, by rosnąć w siłę i któregoś dnia stać się np. rozpoznawalną marką, chociażby na swoim lokalnym rynku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Pierwsza wiceprezes BGK: Nowy potencjał emisji obligacji
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Katastrofa na razie odwołana
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj ludzi dawniej szczęśliwych
Opinie Ekonomiczne
Prof. Sławomir Mikrut: Jak AI może przyspieszyć inwestycje w infrastrukturę
Opinie Ekonomiczne
Aleksandra Fandrejewska: Istnienie „a” nadaje sens alfabetowi
Reklama
Reklama