Reed Hastings, prezes Netfliksa: Internet jest jak elektryczność

Tradycyjna linearna telewizja będzie powoli wychodzić z użycia, tak samo, jak stało się to ze stacjonarnymi telefonami – mówi Reed Hastings, prezes Netfliksa w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Aktualizacja: 05.03.2017 18:51 Publikacja: 05.03.2017 18:11

Reed Hastings, Netflix

Reed Hastings, Netflix

Foto: Rzeczpospolita/Robert Gardziński

Rz: Jak wpłynęła na Wasz biznes światowa ekspansja Amazon Prime Video? Jest na europejskich rynkach miejsce na dwa takie serwisy?

Reed Hastings: W USA ten serwis działa już od czterech lat. Mają kilka niezłych produkcji, my tak samo, ale ludzie subskrybują i oglądają swoje ulubione programy korzystając z kilku platform jednocześnie. Choć zarówno w USA, jak i np. w Niemczech wydaje się, że Amazon odnosi sukcesy, to jednak w ogóle nas to nie dotyka.

Pozostało 95% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację