Reklama

Reed Hastings, prezes Netfliksa: Internet jest jak elektryczność

Tradycyjna linearna telewizja będzie powoli wychodzić z użycia, tak samo, jak stało się to ze stacjonarnymi telefonami – mówi Reed Hastings, prezes Netfliksa w rozmowie z Magdaleną Lemańską.

Aktualizacja: 05.03.2017 18:51 Publikacja: 05.03.2017 18:11

Reed Hastings, Netflix

Reed Hastings, Netflix

Foto: Rzeczpospolita/Robert Gardziński

Rz: Jak wpłynęła na Wasz biznes światowa ekspansja Amazon Prime Video? Jest na europejskich rynkach miejsce na dwa takie serwisy?

Reed Hastings: W USA ten serwis działa już od czterech lat. Mają kilka niezłych produkcji, my tak samo, ale ludzie subskrybują i oglądają swoje ulubione programy korzystając z kilku platform jednocześnie. Choć zarówno w USA, jak i np. w Niemczech wydaje się, że Amazon odnosi sukcesy, to jednak w ogóle nas to nie dotyka.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Aleksander Chłopecki: Jak ograniczyć szantaż korporacyjny
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Jak efektywnie inwestować w zbrojeniówkę
Opinie Ekonomiczne
Jarosław Dąbrowski: Banki rozwoju w erze innowacji
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Czeska gospodarka po wyborach
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kraj cudów?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama