Reklama

Konkurencja dźwignią sukcesu

Na polskich stacjach jest oczywiście taniej niż na Zachodzie. Ale często jest również nowocześniej, bardziej czysto, z dużo lepszą ofertą gastronomiczną.

Publikacja: 31.07.2018 21:00

Konkurencja dźwignią sukcesu

Foto: Bloomberg

Dlatego, przynajmniej wśród moich znajomych, powszechne staje się dążenie do tego, żeby podczas powrotu zza granicy zatrzymać się dopiero na stacji w naszym kraju. I naprawdę nie jest kluczową sprawą zaoszczędzenie tych kilkunastu złotych przy kupnie paliwa.

Po prostu – stacje w Polsce reprezentują wysoki poziom. Jak podkreślamy w naszym dzisiejszym raporcie, to już w znaczącej części rodzaj centrów obsługi podróżnych z przyzwoitą ofertą sklepową i gastronomiczną. Sama sprzedaż paliw, owszem, przynosi stacjom wysoki obrót, ale marży należy szukać gdzie indziej – właśnie w handlowej i gastronomicznej części oferty. Co więcej, stacjom pomaga ustawodawstwo, na przykład w postaci zakazu handlu w niedziele.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Dlaczego sukces lepiej widać z zewnątrz
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama