Reklama

Konkurencja dźwignią sukcesu

Na polskich stacjach jest oczywiście taniej niż na Zachodzie. Ale często jest również nowocześniej, bardziej czysto, z dużo lepszą ofertą gastronomiczną.

Publikacja: 31.07.2018 21:00

Konkurencja dźwignią sukcesu

Foto: Bloomberg

Dlatego, przynajmniej wśród moich znajomych, powszechne staje się dążenie do tego, żeby podczas powrotu zza granicy zatrzymać się dopiero na stacji w naszym kraju. I naprawdę nie jest kluczową sprawą zaoszczędzenie tych kilkunastu złotych przy kupnie paliwa.

Po prostu – stacje w Polsce reprezentują wysoki poziom. Jak podkreślamy w naszym dzisiejszym raporcie, to już w znaczącej części rodzaj centrów obsługi podróżnych z przyzwoitą ofertą sklepową i gastronomiczną. Sama sprzedaż paliw, owszem, przynosi stacjom wysoki obrót, ale marży należy szukać gdzie indziej – właśnie w handlowej i gastronomicznej części oferty. Co więcej, stacjom pomaga ustawodawstwo, na przykład w postaci zakazu handlu w niedziele.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Robert Gwiazdowski: Osładzanie życia bez opłat
Opinie Ekonomiczne
Cezary Kocik, mBank, o podwyżce CIT dla banków: Szkodliwa, dyskryminująca i krótkowzroczna
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Powrót do szkoły?
Opinie Ekonomiczne
Skąd wziąć brakujące miliardy na inwestycje
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Opinie Ekonomiczne
Ekspert: Zabranie 800+ Ukraińcom to zła wiadomość także dla polskich pracowników
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama