Reklama
Rozwiń
Reklama

Mazurkiewicz: Jak zmusić molocha, żeby zadbał o klienta

Już nie tylko firmy, ale także gospodarstwa domowe coraz chętniej zmieniają dostawcę energii elektrycznej czy gazu ziemnego. Głównym argumentem za takim krokiem jest oczywiście oszczędność, ale czy chodzi tylko o to?

Publikacja: 08.02.2015 21:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Czy ktokolwiek nie ma za sobą upokarzającego doświadczenia z molochem, który dobitnie pokazał, co myśli o konsumencie? Przeciągane w nieskończoność reklamacje, rachunki wystawiane do przodu, zupełnie nie wiadomo, na podstawie jakich parametrów, czy wreszcie gigantyczne kolejki w punktach obsługi klienta, do których trzeba się osobiście wybrać, bo większości spraw inaczej załatwić się nie da.

Ucieczka przed drożyzną

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama