Pocztowa pogoń za klientami

Ludzie listy piszą... ale w ostatnich latach, niestety, coraz mniej. Dlatego rynek tradycyjnych usług pocztowych kurczy się o kilka procent rocznie i tego trendu odwrócić się nie da.

Publikacja: 12.02.2015 21:00

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Zauważyli to również szefowie Poczty Polskiej, która już od lat stara się – do tej pory z różnym skutkiem – podążać ścieżką wytyczoną przez jej prywatnych rywali, w tym największego, czyli InPost. Oznacza to przede wszystkim poszukiwanie nowych źródeł przychodów i coraz mocniejsze „wchodzenie" w obsługę e-handlu, który rozwija się dziś dynamicznie, a zgodnie z prognozami będzie tak jeszcze przez wiele lat.

Poczta Polska łączy siły z Empikiem

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację