Reklama

Pocztowa pogoń za klientami

Ludzie listy piszą... ale w ostatnich latach, niestety, coraz mniej. Dlatego rynek tradycyjnych usług pocztowych kurczy się o kilka procent rocznie i tego trendu odwrócić się nie da.

Publikacja: 12.02.2015 21:00

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Zauważyli to również szefowie Poczty Polskiej, która już od lat stara się – do tej pory z różnym skutkiem – podążać ścieżką wytyczoną przez jej prywatnych rywali, w tym największego, czyli InPost. Oznacza to przede wszystkim poszukiwanie nowych źródeł przychodów i coraz mocniejsze „wchodzenie" w obsługę e-handlu, który rozwija się dziś dynamicznie, a zgodnie z prognozami będzie tak jeszcze przez wiele lat.

Poczta Polska łączy siły z Empikiem

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Małgorzata Zaleska: NBP – kierunki zmian
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Śpiący gigant, który się nie budzi
Opinie Ekonomiczne
Grodziewicz, Bombczyński: Przepisy, które budzą emocje i generują ryzyka
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Halesiak: Strategiczne wizje i przemilczane kompromisy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Opinie Ekonomiczne
Roguski: Przyszłość mieszkaniówki. Państwa-miasta i pułapka domów za 1 zł
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama