Reklama
Rozwiń

Pocztowa pogoń za klientami

Ludzie listy piszą... ale w ostatnich latach, niestety, coraz mniej. Dlatego rynek tradycyjnych usług pocztowych kurczy się o kilka procent rocznie i tego trendu odwrócić się nie da.

Publikacja: 12.02.2015 21:00

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Zauważyli to również szefowie Poczty Polskiej, która już od lat stara się – do tej pory z różnym skutkiem – podążać ścieżką wytyczoną przez jej prywatnych rywali, w tym największego, czyli InPost. Oznacza to przede wszystkim poszukiwanie nowych źródeł przychodów i coraz mocniejsze „wchodzenie" w obsługę e-handlu, który rozwija się dziś dynamicznie, a zgodnie z prognozami będzie tak jeszcze przez wiele lat.

Poczta Polska łączy siły z Empikiem

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB
Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?