Reklama
Rozwiń
Reklama

Pocztowa pogoń za klientami

Ludzie listy piszą... ale w ostatnich latach, niestety, coraz mniej. Dlatego rynek tradycyjnych usług pocztowych kurczy się o kilka procent rocznie i tego trendu odwrócić się nie da.

Publikacja: 12.02.2015 21:00

Andrzej Krakowiak

Andrzej Krakowiak

Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz

Zauważyli to również szefowie Poczty Polskiej, która już od lat stara się – do tej pory z różnym skutkiem – podążać ścieżką wytyczoną przez jej prywatnych rywali, w tym największego, czyli InPost. Oznacza to przede wszystkim poszukiwanie nowych źródeł przychodów i coraz mocniejsze „wchodzenie" w obsługę e-handlu, który rozwija się dziś dynamicznie, a zgodnie z prognozami będzie tak jeszcze przez wiele lat.

Poczta Polska łączy siły z Empikiem

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama