Aktualizacja: 02.03.2015 21:00 Publikacja: 02.03.2015 21:00
Krzysztof Adam Kowalczyk
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała Waldemar Kompała
Ostatnia nadzieja w ekipach kładących tysiące kilometrów światłowodów – od Ustrzyk Dolnych po Sejny czy Bartoszyce. Jeśli nie zdążą do października – a ryzyko spóźnienia jest duże, skoro realizowany od sześciu lat projekt jest gotowy w zaledwie 65 proc. – naszemu krajowi przyjdzie pożegnać się z miliardem złotych unijnego dofinansowania.
Nie da się już przerzucić tych pieniędzy na inne dziedziny, jak to uczyniono z miliardami, których nie umiały wykorzystać PKP Polskie Linie Kolejowe i które ostatecznie poszły na konkurencyjne wobec kolei drogi. Po prostu suma zaplanowana na sieć szkieletową w Polsce wschodniej jest wielka i nie ma w kraju innych tak dużych projektów, które nadają się do unijnego finansowania.
Niezależnie od tego, kto będzie urzędować w Białym Domu, najważniejszym globalnym przeciwnikiem Stanów Zjednoczo...
Podział na osobne silosy regulacyjne – telekomunikację, media, pocztę, ochronę danych osobowych – traci sens. Cy...
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas