Marcin Ornass-Kubacki: Astra jest gotowa na nowego gracza

Liczba uczestników polskiego rynku satelitarnych platform cyfrowych jest zbyt ograniczona – uważa prezes Astra Central Eastern Europe Marcin Ornass-Kubacki.

Publikacja: 18.04.2016 21:00

Marcin Ornass-Kubacki: Astra jest gotowa na nowego gracza

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaką część przychodów SES, do której należy marka Astra, generuje w Polsce?

Marcin Ornass-Kubacki: Satelita nie widzi granic, dlatego nie dzielimy przychodów na poszczególne krajowe rynki. Intensywnie pracujemy nad wzmocnieniem pozycji Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej. To właśnie nad Wisłą znajduje się centrala regionu zarządzająca działaniami w blisko 15 krajach. Jeśli chodzi o SES, w 2015 r. nasze przychody wzrosły o 5 proc., do 2,015 mld EUR.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Ropa, dolary i krew
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Przesadzamy z OZE?
Opinie Ekonomiczne
Wysoka moralność polskich firm. Chciejstwo czy rzeczywistość?
Opinie Ekonomiczne
Handlowy wymiar suwerenności strategicznej Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Czekanie na zmianę pogody