Reklama

Marcin Ornass-Kubacki: Astra jest gotowa na nowego gracza

Liczba uczestników polskiego rynku satelitarnych platform cyfrowych jest zbyt ograniczona – uważa prezes Astra Central Eastern Europe Marcin Ornass-Kubacki.

Publikacja: 18.04.2016 21:00

Marcin Ornass-Kubacki: Astra jest gotowa na nowego gracza

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaką część przychodów SES, do której należy marka Astra, generuje w Polsce?

Marcin Ornass-Kubacki: Satelita nie widzi granic, dlatego nie dzielimy przychodów na poszczególne krajowe rynki. Intensywnie pracujemy nad wzmocnieniem pozycji Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej. To właśnie nad Wisłą znajduje się centrala regionu zarządzająca działaniami w blisko 15 krajach. Jeśli chodzi o SES, w 2015 r. nasze przychody wzrosły o 5 proc., do 2,015 mld EUR.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Polska prezydencja ożywiła aktywność polskiego biznesu w Brukseli
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Błędowski: Migracja w USA – mity i fakty
Opinie Ekonomiczne
Prof. Karpa: Starcie USA–Chiny: ideologia czy technologia? No i co z tą Europą?
Opinie Ekonomiczne
Minister środowiska Tajwanu: Nasz udział w transformacji klimatycznej
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Marta Postuła: USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama