Reklama

Marcin Ornass-Kubacki: Astra jest gotowa na nowego gracza

Liczba uczestników polskiego rynku satelitarnych platform cyfrowych jest zbyt ograniczona – uważa prezes Astra Central Eastern Europe Marcin Ornass-Kubacki.

Publikacja: 18.04.2016 21:00

Marcin Ornass-Kubacki: Astra jest gotowa na nowego gracza

Foto: materiały prasowe

Rz: Jaką część przychodów SES, do której należy marka Astra, generuje w Polsce?

Marcin Ornass-Kubacki: Satelita nie widzi granic, dlatego nie dzielimy przychodów na poszczególne krajowe rynki. Intensywnie pracujemy nad wzmocnieniem pozycji Polski na tle krajów Europy Środkowo-Wschodniej. To właśnie nad Wisłą znajduje się centrala regionu zarządzająca działaniami w blisko 15 krajach. Jeśli chodzi o SES, w 2015 r. nasze przychody wzrosły o 5 proc., do 2,015 mld EUR.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Marek Kowalski, FPP: Domański na czwórkę. Na zachętę. Na wyższe oceny na ministerialnym świadectwie trzeba jeszcze trochę popracować
Opinie Ekonomiczne
Jacek Bartkiewicz: Listy zastawne to potężny impuls dla całej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Optymalna wielkość rządu
Opinie Ekonomiczne
Dekada realizacji Agendy 2030 w UE. Analiza postępów i barier
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Prezydent Nawrocki wchodzi w buty premiera
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama