Sieć nie zawsze walczy ze sklepami

Gdy e-sprzedaż zaczynała systematyczny podbój rynku handlowego, zazwyczaj te dwa kanały dystrybucji przeciwstawiano sobie na zasadzie: aby jeden przetrwał, drugi musi zniknąć.

Publikacja: 03.05.2016 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Dzisiaj widać już, że akurat w przypadku tego rynku przyszłość nie musi być wcale czarno-biała, ponieważ obydwa kanały doskonale się uzupełniają i niekoniecznie muszą ze sobą wprost konkurować.

Nawet towary wielkogabarytowe, jak choćby meble czy duży sprzęt AGD, Polacy chętnie w internecie kupują. Jednak konsumenci, choć do tej metody robienia zakupów systematycznie się przekonują, po raz kolejny pokazali, jak wielkimi są oportunistami.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Bunkrów nie ma, ale też jest...
Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Sławomir Mentzen i Adrian Zandberg. Gospodarczy iluzjoniści
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Dlaczego w Sejmie widać puste ławki
Opinie Ekonomiczne
Jak rozwiązać problem jawności wynagrodzeń? Odpowiedź można znaleźć w... Biblii
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Następne cięcie stóp procentowych najwcześniej we wrześniu?