Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieć nie zawsze walczy ze sklepami

Gdy e-sprzedaż zaczynała systematyczny podbój rynku handlowego, zazwyczaj te dwa kanały dystrybucji przeciwstawiano sobie na zasadzie: aby jeden przetrwał, drugi musi zniknąć.

Publikacja: 03.05.2016 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Dzisiaj widać już, że akurat w przypadku tego rynku przyszłość nie musi być wcale czarno-biała, ponieważ obydwa kanały doskonale się uzupełniają i niekoniecznie muszą ze sobą wprost konkurować.

Nawet towary wielkogabarytowe, jak choćby meble czy duży sprzęt AGD, Polacy chętnie w internecie kupują. Jednak konsumenci, choć do tej metody robienia zakupów systematycznie się przekonują, po raz kolejny pokazali, jak wielkimi są oportunistami.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Sowiecki słoń w sercu Warszawy
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama