Aktualizacja: 03.05.2016 22:00 Publikacja: 03.05.2016 22:00
Piotr Mazurkiewicz
Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek
Dzisiaj widać już, że akurat w przypadku tego rynku przyszłość nie musi być wcale czarno-biała, ponieważ obydwa kanały doskonale się uzupełniają i niekoniecznie muszą ze sobą wprost konkurować.
Nawet towary wielkogabarytowe, jak choćby meble czy duży sprzęt AGD, Polacy chętnie w internecie kupują. Jednak konsumenci, choć do tej metody robienia zakupów systematycznie się przekonują, po raz kolejny pokazali, jak wielkimi są oportunistami.
Pożyczki na zakup uzbrojenia bez jasnej wizji, z czego je spłacimy, to zabawa zapałkami w składzie amunicji: wcz...
Największe zaskoczenie pierwszej tury wyborów prezydenckich? Sumaryczny wynik kandydatów konfederackich Grzegorz...
Statystyka pokazuje, że nie ma uzasadnienia dla marnej obecności posłów na sali sejmowej podczas np. sesji odpow...
Może warto, dyskutując o unijnej dyrektywie w sprawie jawności płac, sięgnąć do wniosków płynących z tekstu spis...
Inflacja bazowa spadła i znalazła się w paśmie dopuszczalnych wahań wokół celu inflacyjnego NBP. Ale jeszcze nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas