Reklama
Rozwiń

Sieć nie zawsze walczy ze sklepami

Gdy e-sprzedaż zaczynała systematyczny podbój rynku handlowego, zazwyczaj te dwa kanały dystrybucji przeciwstawiano sobie na zasadzie: aby jeden przetrwał, drugi musi zniknąć.

Publikacja: 03.05.2016 22:00

Piotr Mazurkiewicz

Piotr Mazurkiewicz

Foto: Fotorzepa, Ryszard Waniek

Dzisiaj widać już, że akurat w przypadku tego rynku przyszłość nie musi być wcale czarno-biała, ponieważ obydwa kanały doskonale się uzupełniają i niekoniecznie muszą ze sobą wprost konkurować.

Nawet towary wielkogabarytowe, jak choćby meble czy duży sprzęt AGD, Polacy chętnie w internecie kupują. Jednak konsumenci, choć do tej metody robienia zakupów systematycznie się przekonują, po raz kolejny pokazali, jak wielkimi są oportunistami.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Opinie Ekonomiczne
Bogusław Chrabota: Upały dołują światowe PKB
Opinie Ekonomiczne
Michał Hetmański, Kamil Laskowski: Hutnictwo to wyjątek od piastowskiej doktryny Tuska
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Obniżka podatków to miraż. Należałoby je podnieść – na obronę
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wiadomość o śmierci Zachodu nieco przesadzona
Opinie Ekonomiczne
Marian Gorynia: Dlaczego organizujemy Kongres Ekonomistów Polskich?