Aktualizacja: 08.08.2017 21:41 Publikacja: 08.08.2017 20:32
Foto: materiały prasowe
Rz: Jeden z elementów strategii Alior Banku na lata 2017–2020 zakłada wzrost finansowania mikro-, małych i średnich firm. Obecnie kredyty dla przedsiębiorstw stanowią prawie połowę całego portfela banku. W jakim tempie będzie się rozwijać?
Bank obsługuje już prawie 190 tys. aktywnych klientów biznesowych. Spodziewamy się w tym roku wzrostu biznesu korporacyjnego o ok. 15 proc., chcemy pozyskać ok. 20 tys. nowych klientów firmowych. Zainteresowanie finansowaniem w segmencie mikro- i małych przedsiębiorstw jest coraz większe, co może wynikać z faktu, że ten sektor obecnie bardzo dynamicznie się rozwija, a przedsiębiorcy szukają dodatkowych źródeł finansowania rozwoju swoich firm. Rozwijając akcje kredytową dla małych biznesów, koncentrujemy się zarówno na atrakcyjności oferty dla klienta, jak i na zachowaniu bezpieczeństwa tego portfela. Jesteśmy też bardzo aktywni w dystrybucji programów pomocy publicznej, przede wszystkim gwarancji portfelowych, które poprawiają warunki oferty dla klienta i stanowią dodatkowe zabezpieczenie dla banku. Zajmujemy drugie miejsce pod względem sprzedaży gwarancji de minimis, udzieliliśmy ich 30 tys. o wartości blisko 6 mld zł.
Miejsce 7.: Fiat Auto Poland, 11.: Daewoo-FSO Motor, 13. – Centrum Daewoo. Czyli motoryzacja trzyma się mocno. N...
Choć wicepremier Kosiniak-Kamysz właśnie ogłasza kolejny kontrakt na sprzedaż polskiego uzbrojenia, to prawda je...
Dziwnym trafem elektryfikacja motoryzacji nie stała się tematem kampanii prezydenckiej. I nie słychać, by kandyd...
Luka płacowa jest większa, niż wskazują często przytaczane dane. Po uwzględnieniu wykształcenia, stażu pracy i z...
Gazprom znalazł drogę powrotu do Unii Europejskiej - próbuje tam wjechać na plecach amerykańskiego biznesu. Tylk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas