Reklama
Rozwiń
Reklama

Urszula Krzyżanowska-Piękoś: Priorytet to małe i średnie firmy

Chcemy w tym roku pozyskać 20 tys. klientów firmowych. Wprowadzamy dla nich nowe rozwiązania – mówi wiceprezes Alior Banku Urszula Krzyżanowska-Piękoś.

Aktualizacja: 08.08.2017 21:41 Publikacja: 08.08.2017 20:32

Urszula Krzyżanowska-Piękoś: Priorytet to małe i średnie firmy

Foto: materiały prasowe

Rz: Jeden z elementów strategii Alior Banku na lata 2017–2020 zakłada wzrost finansowania mikro-, małych i średnich firm. Obecnie kredyty dla przedsiębiorstw stanowią prawie połowę całego portfela banku. W jakim tempie będzie się rozwijać?

Bank obsługuje już prawie 190 tys. aktywnych klientów biznesowych. Spodziewamy się w tym roku wzrostu biznesu korporacyjnego o ok. 15 proc., chcemy pozyskać ok. 20 tys. nowych klientów firmowych. Zainteresowanie finansowaniem w segmencie mikro- i małych przedsiębiorstw jest coraz większe, co może wynikać z faktu, że ten sektor obecnie bardzo dynamicznie się rozwija, a przedsiębiorcy szukają dodatkowych źródeł finansowania rozwoju swoich firm. Rozwijając akcje kredytową dla małych biznesów, koncentrujemy się zarówno na atrakcyjności oferty dla klienta, jak i na zachowaniu bezpieczeństwa tego portfela. Jesteśmy też bardzo aktywni w dystrybucji programów pomocy publicznej, przede wszystkim gwarancji portfelowych, które poprawiają warunki oferty dla klienta i stanowią dodatkowe zabezpieczenie dla banku. Zajmujemy drugie miejsce pod względem sprzedaży gwarancji de minimis, udzieliliśmy ich 30 tys. o wartości blisko 6 mld zł.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Raczyński: Okno możliwości dla Polski
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: O co chodzi z tym Tajwanem?
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama