Pod tym hasłem goście z największych firm telekomunikacyjnych, domów mediowych, agencji kreatywnych, portali internetowych, prasy, radia i telewizji wezmą udział w konfrontacji pomiędzy przyszłościową „cyfrą" a sędziwym „analogiem".
Będzie się ona toczyła w Centrum Nauki Kopernik i równocześnie w mediach społecznościowych - na Facebooku. Uczestnicy będą mieli okazję poznać pomysły, technologie i praktyczne rozwiązania, które pozwalają na „digitalizację" danych oraz szybkie przesyłanie i przetwarzanie multimediów.
Będzie można dowiedzieć się jak w godzinę zbudować telewizję HD w Internecie, jak uatrakcyjnić treści komunikowane poprzez portale internetowe, jak wykorzystać rozwiązania przetwarzania w chmurze do pracy z projektami, czy też jak w prosty i szybki sposób zamienić komunikat mówiony na pisany.
Dyskutowany będzie również wpływ cyfrowych technologii na zmianę oblicza tradycyjnych mediów, takich jak prasa czy telewizja. – Świat biznesu ma dostęp do wielu innowacyjnych rozwiązań. Konferencja chce przybliżyć wszystkim zainteresowanym możliwości, jakie niosą ze sobą nowoczesne technologie cyfrowe – mówi Artur Żarski z polskiego oddziału Microsoft.
- Rozwiązania analogowe już nie są wystarczające. Najwyższy czas się z nimi pożegnać – mówi Żarski.