Fokus na mobilne trendy

Użytkownicy smartfonów w Polsce są bardziej lojalni wobec operatorów komórkowych niż w innych krajach. Ale połowa z nich jest gotowa zmienić sieć ze względu na niewystarczającą jakość usług – wynika z badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Accenture obejmującego 28 tys. osób w 28 krajach.

Publikacja: 05.07.2016 12:14

„Pokolenie ekranów” (screenager) rośnie jak na drożdżach. Smartfony to dziś podstawowe narzędzie komunikacji, rozrywki i jednocześnie pracy dla wielu osób. Rozmowy zeszły na dalszy plan, ustępując miejsca mediom społecznościowym, oglądaniu filmów, czytaniu książek, zarządzaniu osobistymi (i firmowymi) finansami. – Smartfony upowszechniły się na polskim rynku w ciągu kilku lat. Dziś już prawie każdy posiada takie urządzenie, tym samym operatorzy wyczerpali jedną ze ścieżek wzrostu – mówi Sławomir Lubak, dyrektor zarządzający Accenture Communications, Media and Technology – Obserwujemy jednak zachodzące zmiany w sposobie użytkowania inteligentnych urządzeń. Operatorzy, którzy umiejętnie wykorzystają pojawiające się trendy, mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną i poprawić pozycję rynkową. Owe trendy rysują się w wynikach najnowszego badania 2016 Accenture Digital Consumer Survey.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Materiał Promocyjny
Kod Innowacji - ruszył konkurs dla firm stawiających na nowe technologie w komunikacji z konsumentami
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji