Reklama

Fokus na mobilne trendy

Użytkownicy smartfonów w Polsce są bardziej lojalni wobec operatorów komórkowych niż w innych krajach. Ale połowa z nich jest gotowa zmienić sieć ze względu na niewystarczającą jakość usług – wynika z badania przeprowadzonego przez globalną firmę konsultingową Accenture obejmującego 28 tys. osób w 28 krajach.

Publikacja: 05.07.2016 12:14

„Pokolenie ekranów” (screenager) rośnie jak na drożdżach. Smartfony to dziś podstawowe narzędzie komunikacji, rozrywki i jednocześnie pracy dla wielu osób. Rozmowy zeszły na dalszy plan, ustępując miejsca mediom społecznościowym, oglądaniu filmów, czytaniu książek, zarządzaniu osobistymi (i firmowymi) finansami. – Smartfony upowszechniły się na polskim rynku w ciągu kilku lat. Dziś już prawie każdy posiada takie urządzenie, tym samym operatorzy wyczerpali jedną ze ścieżek wzrostu – mówi Sławomir Lubak, dyrektor zarządzający Accenture Communications, Media and Technology – Obserwujemy jednak zachodzące zmiany w sposobie użytkowania inteligentnych urządzeń. Operatorzy, którzy umiejętnie wykorzystają pojawiające się trendy, mogą osiągnąć przewagę konkurencyjną i poprawić pozycję rynkową. Owe trendy rysują się w wynikach najnowszego badania 2016 Accenture Digital Consumer Survey.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nowe technologie
Podcast „Rzecz w tym”: Czy jesteśmy skazani na bipolarny świat technologiczny?
Nowe technologie
Chińska rewolucja w sztucznej inteligencji. Czy Ameryka traci przewagę?
Materiał Promocyjny
Kod Innowacji - ruszył konkurs dla firm stawiających na nowe technologie w komunikacji z konsumentami
Nowe technologie
Niewykrywalny bombowiec strategiczny Sił Powietrznych USA odbył pierwszy lot
Nowe technologie
Co mówią kury? Naukowcy opracowali tłumacza, użyli sztucznej inteligencji
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama