Jej debiut miał miejsce podczas Movin’on- szczytu na rzecz zrównoważonej mobilności odbywającego się w Kanadzie. Wykonanie samochodowego ogumienia oparto na materiałach biodegradowalnych i pochodzących z recyklingu. Wśród materiałów mamy więc m.in. papier, puszki, zużyte części elektroniczne a także odpadki żywnościowe.
Opona o nazwie Vision została stworzona w technologii 3D, dzięki czemu posiada możliwość indywidualnego dopasowania do każdego modelu samochodu. Vision wyposażona jest w specjalne czujniki, dzięki którym jest w stałym „kontakcie” z kierowcą przy pomocy aplikacji w smartfonie lub pokładowego komputera w samochodzie. Zastosowanie pęcherzykowatej struktury sprawia, że opona nie wymaga pompowania.
Konstruktorzy Michelin zapowiadają, że Vision trafi do seryjnej produkcji w przeciągu kilku najbliższych lat. Jednak dokładna data debiutu nie jest jeszcze znana. Opona będzie w pełni biodegradowalna. Pomyślano jednak o tym aby przed jej całkowitym zużyciem można było odnowić ogumienie Vision w serwisach Michelin.
Już w 2016 roku GoodYear zaprezentował model futurystycznej opony dla samochodów przyszłości. Założeniem konstruktorów było zrównanie ogumienia ze standardami pojazdów naszpikowanych elektroniką. Dzięki temu opony nie ustępowałyby „inteligencją” samochodom.
Obecnie firma testuje opony sferyczne Eagle-360 w wersji miejskiej, w których zastosowano system lewitacji magnetycznej wykorzystywany m.in. w pociągach Maglev.