Aktualizacja: 21.03.2017 13:50 Publikacja: 21.03.2017 13:50
Silnik jest oszczędniejszy i bardziej dynamiczny, niż obecnie stosowane konstrukcje - zapewniają polscy badacze
Foto: PAP
Rozwiązanie tkwi w specjalnej konstrukcji obwodu magnetycznego silnika. Dzięki temu można kontrolować zjawiska zachodzące w urządzeniu. Silnik jest bardziej oszczędny od stosowanych obecnie silników konwencjonalnych. Może mieć zastosowanie w napędach samochodów elektrycznych oraz jako generator w elektrowniach wiatrowych.
Maszyna posiada dodatkowy system sterowania i zasilania, który umożliwia regulację napięć w maszynie, a także wszystkich innych jej parametrów.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
W najnowszym odcinku podcastu „Rzecz w tym” Bogusław Chrabota rozmawia z prof. Pawłem Poszytkiem, ekspertem zajm...
DeepSeek, Alibaba i inni. Jak chińska rewolucja w AI wpłynie na przyszłość technologii, biznesu i globalnej rywa...
Rozpoczęła się 6. edycja konkursu Kod Innowacji, skierowanego do firm i start-upów. W tym roku nagrodzone zostan...
B-21 "Raider" Sił Powietrznych USA odbył w piątek swój pierwszy lot, przybliżając moment wprowadzenia do floty...
Naukowcy z japońskiego uniwersytetu wykorzystali sztuczną inteligencję do stworzenia systemu, który - jak twierd...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas