Reklama

Cordia zapowiada ekspansję

Polska jest kluczowym rynkiem mieszkaniowym w portfelu węgierskiego dewelopera.

Aktualizacja: 09.06.2021 10:24 Publikacja: 09.06.2021 10:22

Cordia zapowiada ekspansję

Węgierski deweloper planuje sprzedać w tym roku nad Wisłą 745 mieszkań wobec 860 na macierzystym rynku. W I kwartale br. spółka znalazła u nas nabywców na 141 lokali. W najbliższych latach grupa celuje w Polsce w sprzedaż 750-1000 lokali rocznie, biorąc pod uwagę obecny bank ziemi. Prognozy i wyniki uwzględniają udział przejętego Polnordu (ta spółka jest wciąż notowana na GPW, choć Węgrzy mają 100 proc. akcji).

W Polsce deweloper buduje w Krakowie, Warszawie i Trójmieście, planuje pojawić się w kolejnych aglomeracjach. Harmonogram na lata 2021–2027 przewiduje m.in. postawienie 3000 mieszkań w Warszawie, 700 w Poznaniu i 500 w Gdańsku. - Nasza strategia ekspansji do nowych miast w Polsce nabiera kształtów. Jesteśmy już w Gdańsku, jesteśmy w Sopocie, a najprawdopodobniej już na początku przyszłego roku ruszymy z długo wyczekiwanym projektem rewitalizacji terenu dawnych zakładów odzieżowych, którego efektem będzie wieloetapowe osiedle na poznańskich Jeżycach. Jednocześnie umacniamy się w Krakowie i Warszawie, nie rezygnując z nowych inwestycji na tych rynkach. Planujemy, że wraz ze wzrostem skali działalności, dynamika rozwoju Cordii w Polsce jeszcze bardziej przyspieszy. Polska to dla naszej grupy absolutnie kluczowy rynek – skomentował Michał Melaniuk, dyrektor zarządzający inwestycjami mieszkaniowymi w Cordii i prezes Polnordu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama