[b]Michał Krajkowski - Dom Kredytowy Notus[/b]
– Sugestie ze strony znajomych, rodziny czy opinie uzyskane w mediach mają bardzo duże znaczenie dla klientów. Niejednokrotnie szukają oni ofert z bardzo niskimi marżami, jakie były dostępne w 2007 czy na początku 2008 roku. Jednak te marże, często poniżej jednego punktu procentowego, w obecnej sytuacji są niemożliwe do uzyskania.
Negatywne opinie o bankach, najczęściej czerpane z Internetu, również mają wpływ na decyzje klientów. Jednak w większości przypadków niekorzystne wypowiedzi na temat banku często udaje się przełamać za pomocą ceny kredytu. Jeśli bank ma dobrą ofertę cenową, to bardzo często dzięki temu klienci decydują się na jego ofertę mimo wcześniejszych negatywnych opinii.
Klienci chętnie wybierają banki, które posiadają ofertę kredytów w walutach, szczególnie w euro. Poszukują również ofert bez konieczności wnoszenia wkładu własnego.
[ramka]