Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 15.06.2020 14:01 Publikacja: 15.06.2020 11:10
Foto: materialy prasowe
Retail Institute, na podstawie monitoringu 140 centrów handlowych, oszacował średnią odwiedzalność w maju na poziomie 63 proc. wartości z tego samego miesiąca w 2019 r. Dla mniejszych obiektów wskaźnik wyniósł ponad 70 proc., a dla dużych 58 proc. Lepiej też poradziły sobie galerie zlokalizowane poza ścisłymi centrami miast – ponieważ wciąż wiele firm pracuje zdalnie. Outlety trzymają poziom znacznie powyżej średniej (odwiedzalność sięgnęła 80 proc. stanu sprzed roku).
Po administracyjnym zamknięciu w połowie marca, od 4 maja duże obiekty handlowe powoli wracają do funkcjonowania. Według obliczeń RI, w drugim tygodniu maja notowany był wzrost liczby klientów o 6,3 proc. wobec poprzedniego, w trzecim o 7,5 proc., a w czwartym o 8,6 proc. – co wiązało się z kolejnymi etapami odmrażania gospodarki.
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas