Reklama

Klienci lubią sklepy za rogiem

W pierwszym półroczu polski rynek wzbogacił się o 13 mniejszych obiektów handlowych. Kolejne są w budowie.

Aktualizacja: 20.07.2020 23:08 Publikacja: 20.07.2020 22:49

Klienci lubią sklepy za rogiem

Foto: materiały prasowe

- Wraz z luzowaniem obostrzeń na początku maja w handlu tradycyjnym łączna sprzedaż detaliczna wzrosła o 14,9 proc., licząc miesiąc do miesiąca. Co ciekawe, udział e-commerce spadł w maju do poziomu 9,1 proc. z 11,9 proc. w kwietniu – podaje firma doradcza JLL.

- Rozwój e-commerce w Polsce jest faktem, niemniej jednak to handel stacjonarny jest nadal najchętniej wybierany przez polskich klientów – komentuje cytowana w komunikacie Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL. - Marcowy wybuch pandemii uwypuklił wyzwania, z którymi rynek, nie tylko w kraju, mierzył się już od dawna. Chodzi tu nie tylko o zwiększenie aktywności sieci handlowych w kanale online i sprzedaży wielokanałowej, ale również o poszukiwanie nowych formatów sprzedaży i lokalizacji, które pozwolą markom otworzyć się na nowe grupy docelowe.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Polski kapitał docenił nieruchomości komercyjne
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nieruchomości
Czynsze za biura w stolicy rosną najszybciej od dwóch dekad. „Mamy zaległości”
Nieruchomości
Rynek wtórny. Ceny mieszkań poszły w górę
Nieruchomości
Ilu najemców zamieni czynsz na ratę kredytu? Wynajmowane lokale opustoszeją?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Rynek najmu mieszkań zasypany ofertami. Co ze stawkami?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama