Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 20.07.2020 23:08 Publikacja: 20.07.2020 22:49
Foto: materiały prasowe
- Wraz z luzowaniem obostrzeń na początku maja w handlu tradycyjnym łączna sprzedaż detaliczna wzrosła o 14,9 proc., licząc miesiąc do miesiąca. Co ciekawe, udział e-commerce spadł w maju do poziomu 9,1 proc. z 11,9 proc. w kwietniu – podaje firma doradcza JLL.
- Rozwój e-commerce w Polsce jest faktem, niemniej jednak to handel stacjonarny jest nadal najchętniej wybierany przez polskich klientów – komentuje cytowana w komunikacie Anna Wysocka, dyrektor działu wynajmu powierzchni handlowych w JLL. - Marcowy wybuch pandemii uwypuklił wyzwania, z którymi rynek, nie tylko w kraju, mierzył się już od dawna. Chodzi tu nie tylko o zwiększenie aktywności sieci handlowych w kanale online i sprzedaży wielokanałowej, ale również o poszukiwanie nowych formatów sprzedaży i lokalizacji, które pozwolą markom otworzyć się na nowe grupy docelowe.
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Bezpośrednie inwestycje w nieruchomości komercyjne dostępne są dla wąskiego grona najzamożniejszych. Potrzeba in...
Wielka wielofunkcyjna inwestycja w Pruszczu ma szansę zmienić geografię metropolii gdańskiej – mówią Bartłomiej...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
W poniedziałek belgijska spółka matka musi wykupić obligacje za 80 mln euro. Miesiąc później zapada mała seria w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas