Polska na językach inwestorów

Prawie 24 000 uczestników reprezentujących ponad 7500 firm z ponad 90 krajów i silna reprezentacja z Polski. MIPIM, największe targi inwestycyjne w Europie poświęcone nieruchomościom, to dobry barometr globalnych nastrojów inwestycyjnych.

Aktualizacja: 21.03.2016 06:01 Publikacja: 21.03.2016 05:55

Richard Stephens, redaktor naczelny magazynu „Poland Today”

Foto: Poland Today

MIPIM to idealne miejsce, aby dotrzeć z przekazem do zagranicznych inwestorów i międzynarodowej opinii publicznej. – W tym roku Polska bardzo dobrze wykorzystała tę okazję – mówi Richard Stephens, redaktor naczelny magazynu „Poland Today" i organizator Poland & CEE Days na MIPIM. – Konferencja, którą zorganizowaliśmy na targach, była bardzo potrzebna. Międzynarodowa opinia publiczna wręcz domagała się wyjaśnień w związku z niedawnymi zmianami politycznymi – wyjaśnia Stephens.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen