Reklama
Rozwiń
Reklama

Życie w galerii

Ekspansja sklepów internetowych powoduje, że właściciele galerii handlowych i najemcy nie mogą być obojętni wobec tego, jak rozwija się oferta w sieci.

Aktualizacja: 05.06.2016 08:19 Publikacja: 05.06.2016 08:08

Życie w galerii

Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz

Przyjmują więc różne strategie, które mają spowodować, że nie stracą znaczącej części klientów na rzecz internetu.

Z danych za 2015 rok wynika bowiem, że wartość tzw. internetowego koszyka zakupowego wyniosła 80 zł miesięcznie. Natomiast 55 proc. użytkowników sieci robi zakupy online. Te dane na pewno będą rosły. Taki po prostu jest trend na świecie i Polska nie będzie tu wyjątkiem.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Nowoczesne biura dla państwowych instytucji. Są konsolidacje
Nieruchomości
Spółdzielnie zbudują zasób dostępnych mieszkań?
Nieruchomości
Elewator we Wrocławiu wraca do gry. Powstaną mieszkania i lofty
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje centrum logistyczne na Śląsku
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Nieruchomości
Grupa Dom Development pewna rekordu sprzedaży mieszkań. Ale na rynku ciągle niespokojnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama