Życie w galerii

Ekspansja sklepów internetowych powoduje, że właściciele galerii handlowych i najemcy nie mogą być obojętni wobec tego, jak rozwija się oferta w sieci.

Aktualizacja: 05.06.2016 08:19 Publikacja: 05.06.2016 08:08

Życie w galerii

Foto: Fotorzepa/Andrzej Bogacz

Przyjmują więc różne strategie, które mają spowodować, że nie stracą znaczącej części klientów na rzecz internetu.

Z danych za 2015 rok wynika bowiem, że wartość tzw. internetowego koszyka zakupowego wyniosła 80 zł miesięcznie. Natomiast 55 proc. użytkowników sieci robi zakupy online. Te dane na pewno będą rosły. Taki po prostu jest trend na świecie i Polska nie będzie tu wyjątkiem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Develia sprzedała grunt przy Kolejowej we Wrocławiu
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy