Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.03.2017 16:22 Publikacja: 19.03.2017 16:14
Foto: Emmerson Realty
- Ofert na rynku nieruchomości jest coraz więcej, dlatego coraz trudniej jest wyeksponować ogłoszenia tak, aby przykuwały uwagę potencjalnych nabywców - przyznaje Jarosław Mikołaj Skoczeń, ekspert z Grupy Emmerson. - Z pomocą przychodzą nowe technologie, wirtualne spacery, filmy.
Aleksandra Kubicka z serwisu Otodom.pl zwraca uwagę, że klienci zaczynają poszukiwania mieszkań od portali ogłoszeniowych. - Pierwsze wrażenie budują dołączone do opisu zdjęcia. Nawet najbardziej kwiecisty opis nie będzie w stanie dokładnie oddać stanu lokalu, jego wykończenia i wyposażenia. Im lepszej jakości zdjęcia, tym więcej odsłon i więcej potencjalnych zainteresowanych - zauważa.
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Bezpośrednie inwestycje w nieruchomości komercyjne dostępne są dla wąskiego grona najzamożniejszych. Potrzeba in...
Wielka wielofunkcyjna inwestycja w Pruszczu ma szansę zmienić geografię metropolii gdańskiej – mówią Bartłomiej...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W poniedziałek belgijska spółka matka musi wykupić obligacje za 80 mln euro. Miesiąc później zapada mała seria w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas