Reklama

AdTech w nieruchomościach - skutecznie i dynamicznie?

Nowe technologie sprawiły, że marki z branży nieruchomości mogą sobie pozwolić na bardzo wyrafinowane i skuteczne sposoby promocji – zarówno w przestrzeni online, jak i offline.

Aktualizacja: 26.07.2019 13:23 Publikacja: 26.07.2019 13:08

AdTech w nieruchomościach - skutecznie i dynamicznie?

Foto: materiały prasowe

O nowych technologiach na rynku nieruchomości mówi Przemysław Symonides, dyrektor ds. rozwoju i specjalista ds. sprzedaży hybrid.ai, międzynarodowej firmy specjalizującej się w reklamie online:

Do niedawna królował statyczny i jednolity przekaz, kilka linii kreacyjnych, by móc trafić do poszczególnych grup odbiorców, wysokie koszty targetowania i tworzenia przekazów.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Otodom raportuje mocne ożywienie sprzedaży mieszkań w listopadzie
Nieruchomości
Deweloperzy korzystają z każdej okazji, by złowić klienta
Nieruchomości
Dobry listopad u deweloperów. W sprzedaży mieszkań pomógł Black Friday
Nieruchomości
Polacy kupują mieszkania za miastem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
Nieruchomość za własne czy pożyczone? Gotówka kontra kredyt
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama