Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie targujemy się jak Hiszpanie?

Kto może liczyć na najwyższy rabat przy kupnie nowego mieszkania w Europie? Kupujący w Hiszpanii.

Aktualizacja: 29.06.2015 09:18 Publikacja: 29.06.2015 09:08

Grażyna Błaszczak

Grażyna Błaszczak

Foto: Archiwum

Tak wynika z danych firmy Deloitte, która kolejny rok z rzędu badała zdolności negocjacyjne nabywców nieruchomości w wybranych krajach. Okazało się, że w Polsce możemy liczyć na zaledwie 6-procentowy upust od ceny nowych mieszkań. Dla porównania Hiszpanie otrzymują nawet 20-proc. rabaty od deweloperów (najwyższe w badanych w piętnastu krajach Unii Europejskiej, Rosji oraz Izraelu).

Jak jednak podkreślają eksperci, jeszcze rok temu rabaty w Hiszpanii wynosiły 30 proc. Zmiana ta może sugerować stopniowy wzrost popytu na nieruchomości na Półwyspie Iberyjskim, co z kolei spowodowane jest dotychczas stosunkowo niskim poziomem cen na tle krajów starej Unii.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Skanska sprzedaje biurowiec w kompleksie Centrum Południe we Wrocławiu
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Nieruchomości
Kuszenie klienta. Kto wygra walkę?
Nieruchomości
Gdzie rosną nowe magazyny
Nieruchomości
Lublin. Mieszkania na wynajem z dopłatami do czynszu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Nieruchomości
Warszawa. Chętnych na biura więcej niż nowej powierzchni
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama