Reklama
Rozwiń
Reklama

Zegarki i sport: luksus w barwach Rio 2016

Związki renomowanych producentów zegarków i sportu to nie przypadek. W końcu to najlepszy sposób, aby trafić do właściwego odbiorcy.

Aktualizacja: 04.08.2016 20:17 Publikacja: 04.08.2016 18:31

OMEGA Seamaster 300M Rio 2016 wyróżnia się kolorystyką ceramicznej lunety

OMEGA Seamaster 300M Rio 2016 wyróżnia się kolorystyką ceramicznej lunety

Foto: materiały prasowe

Jeszcze do niedawna szwajcarskie uznane firmy zegarmistrzowskie wybierały dyscypliny jednoznacznie kojarzące się z luksusem. I to tym przez duże L. Polo, golf, regaty żeglarskie, F 1 i wyścigi GT, tenis, jeździectwo – budziły pozytywne skojarzenia. Podobnie jak aktywności ekstremalne – nurkowanie, skoki ze spadochronem czy lotnictwo szczególnie lubiane przez producentów zegarków sportowych.

Wyłom w tej polityce uczynił w 2009 roku Hublot – pierwsza marka luksusowych zegarków sponsorująca... futbol. Wkrótce Longines przekonał się m.in. do narciarstwa, Corum stał się partnerem klubu FC Zenit, koszykarz LeBron James zaczął nosić flagowy Audemars Piquet, a Tag Heuer zainwestował w mecze rugby.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Materiał Partnera
Od nikotyny po alzheimera. Nowy model receptorów może zmienić badania nad mózgiem
Materiał Partnera
Pierwszy kryzys gospodarczy w Polsce. Co zbudowało i pogrzebało państwo Piastów?
Nauka
Naukowcy „przebudzili" prastare mikroby z wiecznej zmarzliny. Po co to zrobili?
Materiał Partnera
Zanim AI trafi do lekarza. Naukowcy tworzą narzędzie do oceny medycznych algorytmów
Nauka
Oto laureaci Nagrody Nobla z chemii za 2025 rok
Reklama
Reklama