Reklama
Rozwiń

Zegarki i sport: luksus w barwach Rio 2016

Związki renomowanych producentów zegarków i sportu to nie przypadek. W końcu to najlepszy sposób, aby trafić do właściwego odbiorcy.

Aktualizacja: 04.08.2016 20:17 Publikacja: 04.08.2016 18:31

OMEGA Seamaster 300M Rio 2016 wyróżnia się kolorystyką ceramicznej lunety

OMEGA Seamaster 300M Rio 2016 wyróżnia się kolorystyką ceramicznej lunety

Foto: materiały prasowe

Jeszcze do niedawna szwajcarskie uznane firmy zegarmistrzowskie wybierały dyscypliny jednoznacznie kojarzące się z luksusem. I to tym przez duże L. Polo, golf, regaty żeglarskie, F 1 i wyścigi GT, tenis, jeździectwo – budziły pozytywne skojarzenia. Podobnie jak aktywności ekstremalne – nurkowanie, skoki ze spadochronem czy lotnictwo szczególnie lubiane przez producentów zegarków sportowych.

Wyłom w tej polityce uczynił w 2009 roku Hublot – pierwsza marka luksusowych zegarków sponsorująca... futbol. Wkrótce Longines przekonał się m.in. do narciarstwa, Corum stał się partnerem klubu FC Zenit, koszykarz LeBron James zaczął nosić flagowy Audemars Piquet, a Tag Heuer zainwestował w mecze rugby.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nauka
Zaskakujący zwrot ewolucji. Ten gatunek odnowił cechy sprzed milionów lat
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Nauka
Przełomowe odkrycie naukowców. Zmienia nasz obraz neandertalczyków
Nauka
Magma rozrywa kontynent afrykański? Przełomowe badania naukowców
Nauka
Alkohol, nikotyna, narkotyki wyzwaniem dla zdrowia publicznego. Między wolnością a reglamentacją
Nauka
Naukowcy testują nowy sposób walki z superbakteriami. Skład tabletek może zaskoczyć
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama