Zegarki i sport: luksus w barwach Rio 2016

Związki renomowanych producentów zegarków i sportu to nie przypadek. W końcu to najlepszy sposób, aby trafić do właściwego odbiorcy.

Aktualizacja: 04.08.2016 20:17 Publikacja: 04.08.2016 18:31

OMEGA Seamaster 300M Rio 2016 wyróżnia się kolorystyką ceramicznej lunety

OMEGA Seamaster 300M Rio 2016 wyróżnia się kolorystyką ceramicznej lunety

Foto: materiały prasowe

Jeszcze do niedawna szwajcarskie uznane firmy zegarmistrzowskie wybierały dyscypliny jednoznacznie kojarzące się z luksusem. I to tym przez duże L. Polo, golf, regaty żeglarskie, F 1 i wyścigi GT, tenis, jeździectwo – budziły pozytywne skojarzenia. Podobnie jak aktywności ekstremalne – nurkowanie, skoki ze spadochronem czy lotnictwo szczególnie lubiane przez producentów zegarków sportowych.

Wyłom w tej polityce uczynił w 2009 roku Hublot – pierwsza marka luksusowych zegarków sponsorująca... futbol. Wkrótce Longines przekonał się m.in. do narciarstwa, Corum stał się partnerem klubu FC Zenit, koszykarz LeBron James zaczął nosić flagowy Audemars Piquet, a Tag Heuer zainwestował w mecze rugby.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Nauka
Wilki same się udomowiły? Ciekawy wynik matematycznej symulacji
Nauka
Zaskakujące odkrycie dotyczące jądra Ziemi. Co dzieje się w środku planety?
Nauka
"Ogromne konsekwencje" decyzji Donalda Trumpa. Wstrzymane badania nad HIV i malarią
Nauka
Naukowcy: Olbrzymi podwodny wulkan może wybuchnąć przed końcem 2025 roku
Nauka
Nowy gatunek ptasznika australijskiego. Naukowcy radzą: nie dotykać