Aktualizacja: 25.06.2018 14:46 Publikacja: 25.06.2018 14:23
Foto: Bloomberg
Friedland - odpowiedzialny za PR firmy - kilkukrotnie użył na spotkaniach służbowych określenia "czarnuch" w odniesieniu do Afroamerykanów.
Reed Hastings, szef Netflixa uznał zachowanie Friedlanda za niedopuszczalne i niezgodne ze standardami firmy.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas