Aktualizacja: 28.07.2018 14:09 Publikacja: 28.07.2018 13:09
Foto: Flickr
Disney musiał w czerwcu zaproponować więcej, aby przebić największego w Stanach operatora kablowego Comcast, który oderwał 66 mld dolarów za popularne programy i seriale, m. in. „X-Men” i „Rodzina Simpsonow”.
Walka na oferty Comcasta z Disneyem była częścią większej batalii w branży rozrywkowej, bo firmy mediowe wydają dziesiątki miliardów dolarów na umowy, aby konkurować z Netfliksem czy Amazonem. W ubiegłym tygodniu Comcast zrezygnował z ubiegania się o część aktywów Foxa.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas