Aktualizacja: 10.09.2018 10:21 Publikacja: 07.09.2018 22:28
Steven Harman, wiceprezes Amazona Energetyka.
Foto: rp.pl
Amazon ma nowe propozycje dla polskich małych i średnich firm. Jakie to propozycje?
Nazywamy ten program Sprzedawaj na Amazonie. Kierowany jest on do wszystkich przedsiębiorców – również tych małych i średnich. Dzięki niemu mogą oni prowadzić sprzedaż na naszych stronach, a co za tym idzie – docierać do setek milionów nowych klientów zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Ponadto oferujemy im program Fulfillment by Amazon, w ramach którego sprzedawcy wysyłają swoje produkty do jednego z naszych centrów logistyki e-commerce, a my zajmujemy się ich dystrybucją i obsługą klienta.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas