Aktualizacja: 05.12.2019 17:08 Publikacja: 05.12.2019 16:44
Foto: shopdisney.com
Osadzony w uniwersum „Gwiezdnych Wojen" serial „The Mandalorian" bije rekordy popularności. A wszelkie rekordy bije zainteresowanie jedną z postaci – „Dzieckiem", znaną szerzej jako „Baby Yoda". Słodki maluch z tego samego gatunku co mistrz Yoda wzbudził zachwyt milionów i aż prosi się o to, by być maskotką. Nie dziwi więc fakt, że fani „Baby Yody" chcą nie tylko go oglądać, ale także mieć. Zabawki pożądane są tak bardzo, że niektórzy fani, na szczęście w żartach, ogłaszają nawet gotowość sprzedaży swoich narządów byle tylko dostać „Baby Yodę". Taki żart zamieściła jedna z fanek, cytowana przez BBC. Pytana, już serio, ile gotowa jest zapłacić za figurkę/maskotkę „Baby Yody" stwierdziła, że byłaby gotowa dać 200 funtów.
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Najbardziej opiniotwórczym medium w marcu została „Rzeczpospolita” z wynikiem niemal 3,6 tys. odniesień w innych...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas