Sieć Radia Plus działała już kiedyś jako jedna struktura. W 2005 roku, została jednak podzielona na dwie niezależne sieci i od tego czasu wspólnie z diecezjami zarządzali nimi komercyjni partnerzy – Eurozet (podlegało mu Radio Plus) i Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe (zarządzało siecią Vox FM poprzez Grupę Radiową Time).
Niedawno Eurozet porozumiał się jednak z Grupą Radiową Time oraz diecezjami, do których należą koncesje na nadawanie radiowe poszczególnych stacji i połączona ponownie sieć radiowa o charakterze społeczno-religijnym ruszy 6. września pod hasłem „Radio Plus – Miłego dnia!”. Będzie liczyła 21 rozgłośni lokalnych (do sieci Radia Plus należało 13 stacji, a do VOX FM – osiem).
Ramówka zawiera zarówno programy religijne („Kościół według marka” Marka Zająca, „Kościół – wczoraj, dziś, jutro” Piotra Zworskiego), jak i rozrywkowe (Anna Popek i jej „Popek, kultura i gwiazdy”) czy reporterskie (magazyn lokalny „Co się święci w…”).
- Programy nowej sieci Radia Plus będą dotyczyły różnych obszarów zainteresowania i życia człowieka. Dodatkowo zostaną uzupełnione je krótkimi serwisami: kulturalnymi, auto-moto, na temat zdrowia, urody, a przede wszystkim różnymi formami serwisów lokalnych - informują nadawcy. Format sieci to tzw. soft AC (Adult Contemporary).
W październiku nadawcy wprowadzą wspólny cennik reklamowy dla nowej sieci. Jak już informowali, nawiązanie przez nich współpracy nie wiąże się z żadnymi zmianami kapitałowymi w strukturach Grupy Radiowej Time i Eurozet.