CD?Projekt Red przygotował „Wiedźmina" w wersji na komputery Apple'a (popularne maki). Sprzedaż gry ruszyła w czwartek wieczorem za pośrednictwem Steam, największej na świecie platformy sprzedającej gry przez Internet. Do tej pory „Wiedźmin", który zadebiutował jesienią 2007 r. (kupiło go już 2,1 mln graczy), został wydany jedynie w wersji na komputery PC.
Przedstawiciele CD Projekt Red nie ukrywają, że premiera „Wiedźmina" na maca ma wspierać sprzedaż „Wiedźmina 2" na konsolę Xbox360, który zadebiutuje 17 kwietnia. – Najważniejszym rynkiem zarówno dla komputerów Apple'a, jak i konsol Xbox360 są Stany Zjednoczone. Do tej pory gracze z tego rynku mieli ograniczone możliwości zapoznania się z naszym tytułem – tłumaczy Adam Kiciński, prezes spółki.
1,1 mln sztuk kopii „Wiedźmina 2" w wersji na komputery PC kupili do tej pory fani tej gry
W ramach kampanii marketingowej przed premierą konsolowego „Wiedźmina 2" CD Projekt Red przygotował też komiks interaktywny na urządzenia mobilne Apple'a. Będzie od 17 kwietnia, za darmo, dostępny na Appstore. – Chcemy jak najbardziej umasowić markę Wiedźmin wśród konsumentów – mówi Kiciński.
Mimo że kampania marketingowa „Wiedźmina 2" dopiero się rozkręca, gra pnie się w rankingach sprzedaży. Jest już czwartym najlepiej sprzedającym się tytułem w brytyjskiej wersji Amazon.com. Na amerykańskiej wersji sklepu polska gra zajmowała w czwartek 24. miejsce.