CD?Pro­jekt Red przy­go­to­wał „Wiedź­mi­na" w wer­sji na kom­pu­te­ry Ap­ple'a (po­pu­lar­ne maki). Sprze­daż gry ru­szy­ła w czwar­tek wie­czo­rem za po­śred­nic­twem Steam, naj­więk­szej na świe­cie plat­for­my sprze­da­ją­cej gry przez In­ter­net. Do tej po­ry „Wiedź­min", któ­ry za­de­biu­to­wał je­sie­nią 2007 r. (ku­pi­ło go już 2,1 mln gra­czy), zo­stał wy­da­ny je­dy­nie w wer­sji na kom­pu­te­ry PC.

Przed­sta­wi­cie­le CD Pro­jekt Red nie ukry­wa­ją, że pre­mie­ra „Wiedź­mi­na" na maca ma wspie­rać sprze­daż „Wiedź­mi­na 2" na kon­so­lę Xbo­x360, któ­ry za­de­biu­tu­je 17 kwiet­nia. – Naj­ważniej­szym ryn­kiem zarówno dla kom­pu­te­rów Ap­ple'a, jak i kon­sol Xbo­x360 są Sta­ny Zjed­no­czo­ne. Do tej po­ry gra­cze z te­go ryn­ku mie­li ogra­ni­czo­ne możli­wo­ści za­po­zna­nia się z na­szym ty­tu­łem – tłu­ma­czy Adam Ki­ciń­ski, pre­zes spół­ki.

1,1 mln sztuk ko­pii „Wiedź­mi­na 2" w wer­sji na kom­pu­te­ry PC ku­pi­li do tej po­ry fa­ni tej gry

W ra­mach kam­pa­nii mar­ke­tin­go­wej przed pre­mie­rą kon­so­lo­we­go „Wiedź­mi­na 2" CD Pro­jekt Red przy­go­to­wał też ko­miks in­te­rak­tyw­ny na urzą­dze­nia mo­bil­ne Ap­ple'a. Będzie od 17 kwietnia, za dar­mo, do­stęp­ny na Ap­p­sto­re. – Chce­my jak naj­bar­dziej uma­so­wić mar­kę Wiedź­min wśród kon­su­men­tów – mó­wi Ki­ciń­ski.

Mi­mo że kam­pa­nia mar­ke­tin­go­wa „Wiedź­mi­na 2" do­pie­ro się roz­krę­ca, gra pnie się w ran­kin­gach sprze­da­ży. Jest już czwar­tym naj­le­piej sprze­da­ją­cym się ty­tu­łem w bry­tyj­skiej wer­sji Ama­zon.com. Na ame­ry­kań­skiej wer­sji skle­pu pol­ska gra zaj­mo­wa­ła w czwartek 24. miej­sce.