Nagroda przyznana w kategorii promo&activation lions to wyróżnienie za kampanię, która została zorganizowana na Dworcu Centralnym w Warszawie. Na ścianie pojawiła się elektroniczna tablica z godzinami odjazdu pociągów, która dodatkowo sugerowała pasażerom, co w tym czasie... zdążą zjeść w pobliskim McDonald'sie. Obok godzin odjazdu można więc było zobaczyć np. w dodatkowej kolumnie informacyjnej ikonkę napoju, hamburgera czy frytek albo wszystkie razem oznaczające większy posiłek, jeśli do odjazdu pozostało więcej czasu.
Na tegoroczną edycję najważniejszego konkursu reklamowego świata wpłynęło rekordowo dużo zgłoszeń: 34,3 tys. z 87 krajów świata (najwięcej - 4,8 tys. - wpłynęło w kategorii reklama zewnętrzna) . To 19 proc. więcej niż rok wcześniej.
Polskie agencje wysłały na konkurs 152 prace. W ubiegłym roku Polacy przywieźli z niego trzy srebrne statuetki lwów i dwie brązowe. Festiwal zakończy się 23 czerwca.