- Strategia programowa ma na celu zdobycie odbiorców wśród kobiet oraz młodych rodzin. - mówi David Podhajski, koordynator projektu TV Puls 2. Ma zawierać programy life stylowe (m.in. „Perfekcyjne Panny Młode", „Za kulisami sławy"), talk-shows („Dr Phil"), animacje („Scooby Doo", „Tom i Jerry", „Pszczółka Maja"), filmy (w tym pasmo familijne z propozycjami przygodowymi i komedii), dokumenty i programy muzyczne. - Chcemy tam stworzyć ofertę uzupełniającą dla TV Puls, kierowaną głównie na tzw. drugie telewizory w domu: te, które stoją w pokoju dziecięcym, w kuchni albo znajdują się w zagłówku samochodu. Będzie to w dużej mierze oferta poradnikowo-lifestylowa i dziecięca – zapowiadał niedawno Dariusz Dąbski, prezes i właściciel TV Puls.
Kanał ma na początku nadawać 12 godzin na dobę (12:00-24:00). Będzie go można oglądać w tym samym pakiecie naziemnej telewizji cyfrowej, w którym nadają kanały TVN, Polsatu i Polskich Mediów (TV4,TV6), ale też na platformach Cyfra+ i „n" oraz w telewizyjnej ofercie TP i w sieci kablowej Toya. Łączny zasięg w dniu startu to ok. 1 mln klientów płatnej telewizji.
Natomiast w ramach naziemnej telewizji cyfrowej Puls2 od dniu startu będzie docierał do 94 proc. powierzchni kraju (97 proc. do końca tego roku).
Zdaniem Dąbskiego docelowo w Polsce wyłącznie z naziemnej telewizji cyfrowej będzie korzystało ok. 40 proc. ludzi, a dodatkowo będzie ją na drugich telewizorach w domu oglądać także większa część z 60 proc. którzy będą mieli dostęp do płatnych ofert.