Więcej kobiet penetruje Internet

W sezonie wakacyjnym aktywność Polaków w sieci była stabilna, choć czasem spada. Wzrosła liczba odwiedzających portal Facebook, a spadła odwiedzających Wikipedię

Aktualizacja: 05.10.2012 15:10 Publikacja: 05.10.2012 15:03

Więcej kobiet penetruje Internet

Foto: Bloomberg

56,9 proc. populacji korzystało  z Internetu w okresie czerwiec - sierpeiń -  wynika z badania NetTrack, wykonywanego przez MillwardBrown SMG/KRC.

Najliczniejszą grupę stanowili ludzie w przedziale wiekowym 25-39 lat i było to 39 proc. wszystkich użytkowników sieci. W większości byli to ludzie o wykształceniu średnim – 43 proc. i wyższym – 29 proc.

Nieznacznie więcej kobiet niż mężczyzn korzystało w okresie czerwiec – sierpień z zasobów globalnej sieci (stosunek 51 proc. do 49 proc.)

Zdecydowana większość polskich Internatów korzysta z sieci codziennie  - 68,8 proc. i w domu – 97,2 proc.

W pracy  z Internetu korzysta 24,1 proc. użytkowników sieci.

Najbardziej popularne wśród Polaków są portale Google, Allegro i Onet.

 

 

Korzystający z Internetu 56,9 proc. całej populacji czerwiec - sierpień 2012

N=6 841

Estymacja na populację - 17 146 866

56,9 proc. populacji korzystało  z Internetu w okresie czerwiec - sierpeiń -  wynika z badania NetTrack, wykonywanego przez MillwardBrown SMG/KRC.

Najliczniejszą grupę stanowili ludzie w przedziale wiekowym 25-39 lat i było to 39 proc. wszystkich użytkowników sieci. W większości byli to ludzie o wykształceniu średnim – 43 proc. i wyższym – 29 proc.

Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie