Reklama
Rozwiń
Reklama

Spadki wyników Wirtualnej Polski mniejsze niż oczekiwano

Zarząd Grupy WPH spodziewa się w kolejnych kwartałach słabszych wyników po internetowych serwisach finansowych, a lepszych po motoryzacji i nieruchomościowych. Milczy ws. Wakacje.pl i perspektyw innych serwisów turystycznych.

Aktualizacja: 25.08.2020 15:12 Publikacja: 25.08.2020 15:08

Spadki wyników Wirtualnej Polski mniejsze niż oczekiwano

Foto: materiały prasowe

Wirtualna Polska Holding w II kwartale br. będącym pod wpływem epidemii COVID-19 i obostrzeń wprowadzonych przez rząd zanotowała 111 mln zł przychodu, 12,6 mln zł zysku operacyjnego i 7,84mln zł zysku netto. Wyniki te były odpowiednio o 37,8 proc., 60,6 proc. i 7,4 proc. niższe niż przed rokiem. Zysk operacyjny powiększony o amortyzację (EBITDA) wyniosła 32,8 mln zł, spadając o 36 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w II kw. 2019 r.

Przychody były niższe niż mówiła średnia prognoz biur maklerskich ankietowanych przez „Rzeczpospolitą” (spodziewano się 119 mln zł), ale EBITDA i wynik netto wyższe. Średnia prognoz biur wskazywała na 28,8 mln zł EBITDA i 4,9 mln zł zysku netto.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama