Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.02.2015 22:01 Publikacja: 16.02.2015 22:01
Nokaut.pl, internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty
Foto: Fotorzepa/Michał Walczak
Grupa Nokaut, której najważniejszym biznesem jest porównywarka cen Nokaut.pl (firma prowadzi też porównywarkę cen nieruchomości Morizon.pl), chce odbudować pozycję rynkową. Została ona mocno zachwiana, gdy dwa lata temu Google poprzez zmiany w swojej wyszukiwarce obniżył pozycję lokalnych porównywarek cen. Miało to negatywny wpływ na liczbę wejść na ich strony i w konsekwencji na wyniki finansowe.
W efekcie Nokaut.pl, który jeszcze kilka kwartałów temu był trzecim graczem na rynku, został wyprzedzony przez Okazje.info. Stracił też użytkowników. W grudniu (wg Megapanel PBI/Gemius) korzystało z niego niespełna 2 mln tzw. real users. W sierpniu 2013 r. było ich prawie 2,7 mln. Nokaut.pl wyprzedzają też m.in. Ceneo.pl (należy do grupy Allegro) i Skąpiec.pl (grupa Onet).
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas