Reklama
Rozwiń
Reklama

Nokaut.pl chce gonić uciekającą konkurencję

Internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty. W tym roku uruchomi pełną wersję mobilną serwisu.

Publikacja: 16.02.2015 22:01

Nokaut.pl, internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty

Nokaut.pl, internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

Grupa Nokaut, której najważniejszym biznesem jest porównywarka cen Nokaut.pl (firma prowadzi też porównywarkę cen nieruchomości Morizon.pl), chce odbudować pozycję rynkową. Została ona mocno zachwiana, gdy dwa lata temu Google poprzez zmiany w swojej wyszukiwarce obniżył pozycję lokalnych porównywarek cen. Miało to negatywny wpływ na liczbę wejść na ich strony i w konsekwencji na wyniki finansowe.

W efekcie Nokaut.pl, który jeszcze kilka kwartałów temu był trzecim graczem na rynku, został wyprzedzony przez Okazje.info. Stracił też użytkowników. W grudniu (wg Megapanel PBI/Gemius) korzystało z niego niespełna 2 mln tzw. real users. W sierpniu 2013 r. było ich prawie 2,7 mln. Nokaut.pl wyprzedzają też m.in. Ceneo.pl (należy do grupy Allegro) i Skąpiec.pl (grupa Onet).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama