Reklama

Nokaut.pl chce gonić uciekającą konkurencję

Internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty. W tym roku uruchomi pełną wersję mobilną serwisu.

Publikacja: 16.02.2015 22:01

Nokaut.pl, internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty

Nokaut.pl, internetowa porównywarka cen dzięki restrukturyzacji przestała generować straty

Foto: Fotorzepa/Michał Walczak

Grupa Nokaut, której najważniejszym biznesem jest porównywarka cen Nokaut.pl (firma prowadzi też porównywarkę cen nieruchomości Morizon.pl), chce odbudować pozycję rynkową. Została ona mocno zachwiana, gdy dwa lata temu Google poprzez zmiany w swojej wyszukiwarce obniżył pozycję lokalnych porównywarek cen. Miało to negatywny wpływ na liczbę wejść na ich strony i w konsekwencji na wyniki finansowe.

W efekcie Nokaut.pl, który jeszcze kilka kwartałów temu był trzecim graczem na rynku, został wyprzedzony przez Okazje.info. Stracił też użytkowników. W grudniu (wg Megapanel PBI/Gemius) korzystało z niego niespełna 2 mln tzw. real users. W sierpniu 2013 r. było ich prawie 2,7 mln. Nokaut.pl wyprzedzają też m.in. Ceneo.pl (należy do grupy Allegro) i Skąpiec.pl (grupa Onet).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Reklama
Reklama