Reklama
Rozwiń
Reklama

Japończycy kupują serwis internetowy za 0,85 mld zł

Japoński gigant internetowy wkracza na polski rynek restauracyjny. Azjatycka firma Recruit Holdings kupiła właśnie internetową platformę rezerwacji stolików w restauracjach – Quandoo.

Publikacja: 12.03.2015 09:04

Serwis działający w Polsce od połowy 2014 roku została kupiona za 850 mln zł.

Quandoo to rozwijana od grudnia 2012 roku, niemiecka firma, która w niespełna 2 lata zaczęła dominować w segmencie usług rezerwacji stolików restauracyjnych w wielu krajach Europy i świata. Obecnie znajduje się w top 25 europejskich start-upów, obok Spotify czy BlaBlaCar. W 2014 roku system wkroczył również do Polski. Od października 2014 r. do lutego 2015 r. Quandoo posadziło przy restauracyjnych stolikach ok. 50 tys. osób. To zwróciło uwagę japońskiego giganta pośrednictwa pracy, nieruchomości i usług edukacyjnych – istniejącego od 1960 Recruit Holding. Japończycy najpierw kupili 7,1 proc. udziałów w Quandoo. Teraz Recruit postanowił zgarnąć ze stołu pozostałe 92,9 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama