Serwis działający w Polsce od połowy 2014 roku została kupiona za 850 mln zł.
Quandoo to rozwijana od grudnia 2012 roku, niemiecka firma, która w niespełna 2 lata zaczęła dominować w segmencie usług rezerwacji stolików restauracyjnych w wielu krajach Europy i świata. Obecnie znajduje się w top 25 europejskich start-upów, obok Spotify czy BlaBlaCar. W 2014 roku system wkroczył również do Polski. Od października 2014 r. do lutego 2015 r. Quandoo posadziło przy restauracyjnych stolikach ok. 50 tys. osób. To zwróciło uwagę japońskiego giganta pośrednictwa pracy, nieruchomości i usług edukacyjnych – istniejącego od 1960 Recruit Holding. Japończycy najpierw kupili 7,1 proc. udziałów w Quandoo. Teraz Recruit postanowił zgarnąć ze stołu pozostałe 92,9 proc.
– Zakup Quandoo to największa azjatycka inwestycja w e-biznes na polskim rynku. Cieszę się, że mogłem przyczynić się do sukcesu platformy, zdobywając w zaledwie kilka miesięcy pozycję lidera na trzech najważniejszych lokalnych rynkach restauracyjnych w Polsce zatrudniający przy tym w ekspresowyn tempie 25 osobowy zespół – komentuje Piotr Łagowski, wiceprezes Quandoo.
Wcześniej inny e-serwis restauracyjny Foodpanda został wykupiony przez Delivery Hero, właściciela m.in: Pizzaportal.
Quandoo ma w systemie ponad 6000 restauracji w Europie, Azji, Afryce. W Polsce serwis skupia już blisko 350 restauracji z Warszawy, Krakowa i Poznania, a w najbliższych miesiącach planuje pojawić się w kolejnych miastach: Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Katowicach i Łodzi, docelowo osiągając integrację z ponad 1000 polskich lokali restauracyjnych do końca 2015 roku.