Jacek Osadnik przeszedł z Pulsu do Kino Polska TV

Dotychczasowy szef marketingu w Telewizji Puls został dyrektorem marketingu w spółce Kino Polska TV.

Publikacja: 01.04.2015 16:51

Jacek Osadnik przeszedł z Pulsu do Kino Polska TV

Foto: ROL

- Podlegać mu będzie komunikacja marketingowa wszystkich produktów grupy – m. in. kanałów filmowych spod marek Kino Polska i FilmBox – w kraju i za granicą – podało Kino Polska TV. Przez ostatnie cztery lata Osadnik pracował w TV Puls, gdzie był dyrektorem ds. marketingu i rozwoju. Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych Leo Burnett i TBWA\Tequila oraz w Warner Music Poland. Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju