Jacek Osadnik przeszedł z Pulsu do Kino Polska TV

Dotychczasowy szef marketingu w Telewizji Puls został dyrektorem marketingu w spółce Kino Polska TV.

Publikacja: 01.04.2015 16:51

Jacek Osadnik przeszedł z Pulsu do Kino Polska TV

Foto: ROL

- Podlegać mu będzie komunikacja marketingowa wszystkich produktów grupy – m. in. kanałów filmowych spod marek Kino Polska i FilmBox – w kraju i za granicą – podało Kino Polska TV. Przez ostatnie cztery lata Osadnik pracował w TV Puls, gdzie był dyrektorem ds. marketingu i rozwoju. Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych Leo Burnett i TBWA\Tequila oraz w Warner Music Poland. Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie