Aktualizacja: 01.04.2015 16:51 Publikacja: 01.04.2015 16:51
Foto: ROL
- Podlegać mu będzie komunikacja marketingowa wszystkich produktów grupy – m. in. kanałów filmowych spod marek Kino Polska i FilmBox – w kraju i za granicą – podało Kino Polska TV. Przez ostatnie cztery lata Osadnik pracował w TV Puls, gdzie był dyrektorem ds. marketingu i rozwoju. Wcześniej pracował m.in. w agencjach reklamowych Leo Burnett i TBWA\Tequila oraz w Warner Music Poland. Jest absolwentem marketingu i zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas