Reklama
Rozwiń
Reklama

Google promuje wersje mobilne

Przedsiębiorcy muszą zainwestować w serwisy mobilne, bo Google ma je faworyzować w wynikach wyszukiwania na smartfonach.

Publikacja: 20.04.2015 22:00

Od 21 kwietnia użytkownik Google korzystający z telefonu czy tabletu dostanie w wynikach wyszukiwani

Od 21 kwietnia użytkownik Google korzystający z telefonu czy tabletu dostanie w wynikach wyszukiwania na samej górze strony w wersjach mobilnych.

Foto: www.sxc.hu

O Google mówiło się w ostatnich dniach głównie w kontekście śledztwa prowadzonego przeciwko firmie przez Komisję Europejską. Zmiany w algorytmie wyszukiwarki, które wchodzą w życie we wtorek, 21 kwietnia, nie były tajemnicą, ale nikt szczególnie się nimi nie zajmował. Tymczasem mogą one przysporzyć bólu głowy wielu menedżerom.

Google w ślad za zmianami preferencji użytkowników postanowił, że internauci korzystający ze smartfona czy tabletu w wynikach wyszukiwania zobaczą najpierw strony, które są do tego sprzętu dostosowane. Czyli mają przynajmniej tzw. lekkie wersje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama