Google promuje wersje mobilne

Przedsiębiorcy muszą zainwestować w serwisy mobilne, bo Google ma je faworyzować w wynikach wyszukiwania na smartfonach.

Publikacja: 20.04.2015 22:00

Od 21 kwietnia użytkownik Google korzystający z telefonu czy tabletu dostanie w wynikach wyszukiwani

Od 21 kwietnia użytkownik Google korzystający z telefonu czy tabletu dostanie w wynikach wyszukiwania na samej górze strony w wersjach mobilnych.

Foto: www.sxc.hu

O Google mówiło się w ostatnich dniach głównie w kontekście śledztwa prowadzonego przeciwko firmie przez Komisję Europejską. Zmiany w algorytmie wyszukiwarki, które wchodzą w życie we wtorek, 21 kwietnia, nie były tajemnicą, ale nikt szczególnie się nimi nie zajmował. Tymczasem mogą one przysporzyć bólu głowy wielu menedżerom.

Google w ślad za zmianami preferencji użytkowników postanowił, że internauci korzystający ze smartfona czy tabletu w wynikach wyszukiwania zobaczą najpierw strony, które są do tego sprzętu dostosowane. Czyli mają przynajmniej tzw. lekkie wersje.

Pozostało 88% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie