Reklama

Martha Stewart negocjuje z Sequential Brands Group sprzedaż swojej firmy

Martha Stewart właścicielka medialnego imperium zbudowanego na poradnictwie domowym chce sprzedać swój biznes. Według przecieków opublikowanych przez "Wall Street Journal" zakupem zainteresowana jest spółka Sequential Brands Group Inc.

Aktualizacja: 19.06.2015 18:31 Publikacja: 19.06.2015 18:11

Martha Stewart negocjuje z Sequential Brands Group sprzedaż swojej firmy

Foto: Bloomberg

Szczegóły transakcji nie są są znane, bo zainteresowane strony odmawiają komentarzy. Martha Stewart Living Omnimedia Inc. jest notowana na giełdzie, a jej wartość rynkowa przed opublikowaniem pierwszych przecieków wynosiła 293 miliony dolarów. Po pojawieniu się wiadomości o przejęciu kurs spółki poszybował w górę o ponad 20 proc.

Firma Marthy Stewart, która szczyci się swoim polskim pochodzeniem (jej nazwisko panieńskie to Kostyra) od dłuższego czasu przynosi straty. W ciągu ostatnich kilku lat szefowie spółki pozbywali się najbardziej nierentownych działów, ograniczyli działalność wydawniczą, sprzedali część nieruchomości oraz zredukowali zatrudnienie z 600 do 270 osób. Martha Stewart Living skupiła się przede wszystkim na sprzedaży artykułów domowego użytku firmowanych nazwiskiem założycielki. W pierwszym kwartale przychody spółki wyniosły 17,1 miliona dolarów, w porównaniu z 33,3 mln dol. w analogicznym okresie ubiegłym roku. Straty operacyjne zaksięgowano na poziomie 2,4 mln dol. (rok wcześniej – 2,2 mln dol.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Reklama
Reklama