Reklama
Rozwiń
Reklama

Martha Stewart negocjuje z Sequential Brands Group sprzedaż swojej firmy

Martha Stewart właścicielka medialnego imperium zbudowanego na poradnictwie domowym chce sprzedać swój biznes. Według przecieków opublikowanych przez "Wall Street Journal" zakupem zainteresowana jest spółka Sequential Brands Group Inc.

Aktualizacja: 19.06.2015 18:31 Publikacja: 19.06.2015 18:11

Martha Stewart negocjuje z Sequential Brands Group sprzedaż swojej firmy

Foto: Bloomberg

Szczegóły transakcji nie są są znane, bo zainteresowane strony odmawiają komentarzy. Martha Stewart Living Omnimedia Inc. jest notowana na giełdzie, a jej wartość rynkowa przed opublikowaniem pierwszych przecieków wynosiła 293 miliony dolarów. Po pojawieniu się wiadomości o przejęciu kurs spółki poszybował w górę o ponad 20 proc.

Firma Marthy Stewart, która szczyci się swoim polskim pochodzeniem (jej nazwisko panieńskie to Kostyra) od dłuższego czasu przynosi straty. W ciągu ostatnich kilku lat szefowie spółki pozbywali się najbardziej nierentownych działów, ograniczyli działalność wydawniczą, sprzedali część nieruchomości oraz zredukowali zatrudnienie z 600 do 270 osób. Martha Stewart Living skupiła się przede wszystkim na sprzedaży artykułów domowego użytku firmowanych nazwiskiem założycielki. W pierwszym kwartale przychody spółki wyniosły 17,1 miliona dolarów, w porównaniu z 33,3 mln dol. w analogicznym okresie ubiegłym roku. Straty operacyjne zaksięgowano na poziomie 2,4 mln dol. (rok wcześniej – 2,2 mln dol.).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama